Güncellemeler
+1 yıl
Yeğenimle görüşmüyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Ablamla da görüşmüyordum bir sebebden dolayı görüşmeye başladık..
Aslında bana yaşattıklarının yaşıyorlar
Aslında bana yaşattıklarının yaşıyorlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Eyer yaninda ona yardim edebilecek tek kisi bensem evet.
Harika bir cevap oldu çok teşekkür ediyorum !!!
Yanında 30 yaşında kızı var beraber yaşadığı ve ona Yardım edecek olan..
Fakat kızına yük olmak istemiyor bu yüzden sürekli benden yardım bekliyor ve bu beni ikilemde bırakıyor
Simdi o kadinida dusunebiliyorum ama ne olursa olsun kendi kizina yuk olmamak icin bir baskasini secmek o yabanciya zulumdur , siz o teyzeye guzel bir dilde yasadiginiz zorlugu veya ne olursa olsun kizinin ona bakmasi gerektigini ve bunun ona yuk olmasindan korkmamasi gerektigini soyleyin , aslinda bircok insanda bu boyledir , kucukken anneler bize bakar buyuyunce biz bakmaliyiz , bu hayatin dongusudur , siz o kadina bir yabanci olarak bile bu sekilde dusunmeniz cok guzel ama sizde bir bireysiniz ve bu sonsuza kadar surmemeli.
Aynı fikirde olmamıza sevindim.. Sağlıklı düşünebilmissim demek.. Bu arada kendisi fazla aram iyi olmayan ablam olur yazdığınızın aynısını ona söyledim anlattım konuştum.. Fakat bana kızımın sosyal hayatı benim için önemli dedi..
Kızına ev temizliği bile yaptırmaz hasta hasta kendisi tapmaya çalışır veya bana duyurur evimi süpüremiyorum toz alamıyorum der.. Kızın san ev işinde de yardım etmesi lazım dedim kabul etmiyor bu düşüncemi.
Kızı evde sıkılıyor diye işe gidiyormuş ve ev de ablama göre ablamın göreviymiş..
Olabilir ama sizde birinin kizisiniz , teyzenin dusuncelerini anlayabiliyorum ama biraz bencilce bir dusuncesi var , siz onun icin bir yabancisiniz ama dedigim gibi sizde birinin , birilerinin goz bebegisisiniz , teyzeye biraz acik konusmaniz gerek , gerekirse daha fazla devam edemeyeceginizi soyleyin , sizinde ozel bir hayatiniz var bu sekilde anlatmaya calisip size zor geldiginiz soyleyebilirsiniz , aklima baska birsey gelmiyor ne yazikki.
Kızı işe gidince ablam sabah 8 de 9 da beni arar iyi değilim gel der..
Giderim sakinleştiririm sonra eve dönerim.. Stresinş ben yaşarım sonra kızı eve gelir ablam toparlamış olur kendisini ve hiçbir şey olmamış gibi olur..
Ertesi gün yine aynı olur..
Kızın biraz çalışmaya ara vermeli abla dedim.. Sen topalanana kadar senin yanında durması gerek dedim.
Kızımın sosyal hayatı önemli evde sıkılır dedi.. Bu yüzden ablam evde yanlız olduğunu biliyorum ve beni içsel huzursuzluğa bırakıyor
Aynı düşüncedeyiz inanın.. Bende bencil oldunu düşündüm sonra kendi vicdanımı sorguladım fakat mantık olarak haklıyım..
Çizgimde doğru oldumu teyit ettim sayenizde
Sizi anlayabiliyorum sahsen benimde icim rahat etmezdi ama siz rahatsiz oluyorsaniz birsey yapmak , bir cozum bulmaniz gerekir , sizin yaptiginizda buyuk bir iyilik gercekten , "Kızımın sosyal hayatı önemli evde sıkılır dedi" sizinde bir sosyal veya normal bir hayatiniz vardir muhtemelen , ama bu durumda ne yapilmasi gerekir aklima birseyde gelmiyor , kizi ile konussaniz olmazmi peki, birde size haset besleyen biri demissiniz , bilemiyorum ama sizde kendiniz icin en iysini dusunmelisiniz , teyze icinde birsey bulunmali , zor bir durum.
Evet bana hasetlik besleyen birisi fakat şu an yardıma muhtaç oldunu düşündüğü için normal davranıyoru bana..
şu an konuşmuyoruz çünki birtakım şey oldu ve ben artık patladım ve sesimi yüksettim ona.. Bu yüzden kendimi de iyi hissetmiyorum açıkcası..
Anliyorum , Şu an teyzeye bakan kimse yokmu
Var diğer ablam bakıyor fakat çok tatillere gider kendisi
Birde ben onunla ne zaman görüşsem veya evine gitsem kendimi çok dipte hissediyordum hastalanıyordum..
Ve çok tuafki ne zaman onunlagörüşsem işlerim hep ters gider aksilikler uğursuzluklar yaşardım..
Sebebi ne olabilir aceba bir fikrin var mı bunda?
Kesin bir fikrim yok , simdi su yuzdendir bu yuzdendir desem benim bile emin olmadigim dusunceler sizi kapsayabilir. Kiziyla hic konustunuzmu , o kadar insan teyze icin birseyler yapmaya calisiyor , kendilerinden birseyler veriyor , kizida en azindan oz evladi olarak birseylerden ödün vermeli , annesi. Belki sizin o teyzenin kiziyla konusmaniz bir ise yarayabilir bilmiyorum.
Yeğenimle görüşmüyorum görüşmem de.. Ablamla da görüşmüyordum bir sebebden dolayı görüşmeye başladık..
Aslında bana yaşattıklarının yaşıyorlar
Anliyorum, siz kendiniz icin en hayirli olan seyi yapin , insanlar artik sadece kendilerini dusunuyor.
Şimdiye kadar yapabildiğümi yaptım fakat ne zamanki kızımın sosyal hayatı önemli dedi işte ben orada bıraktım
Sizi anliyorum.
Tek sorun şu ki sonunda patladım ve sesimi yüksettim ve bağırdım ona haklıyım davamda fakar içim huzursuz öyle yapmamalıydım fakat anlık bir öfke patlaması yaşadım ve onu üzdüğüm için üzülüyorum
Haklıyken haksız konumuna düşürdü bu davranışım kendimi
Bu tarz durumlar bircok bireyin basina gelebilir , birseye belli bir sure tahammul eder karsindaki kisi icin ama bir zaman sonra patlayabilir , oncelikle akliniza patlama sebebinizin ne oldugunu ve ne icin kim icin o davranisi sergilediginizi dusunun , ama bir zaman sonra hala akliniza takiliyorsa bu durum patladiginiz kisinin yanina gidip halini hatrini sorabilirsiniz , ozur dilemelisiniz demiyorum cunku bu sizin bileceginiz bir sey , yaptiginiz sey dogru veya yalnis bu size kalmis , ama dedigim gibi icinizde bu sorun kalirsa o kisiyle normal konusmayi deneyebilirsiniz , sizinle konusmasi sizinde icinizi ve vicdaninizi rahatlatacaktir.
Çok teşekkür ediyorum aynı düşünmüşüz yine ☺️ Mutlu ettiniz beni..
Zamanınız için çok merci 😘
Yok rica ederim , iciniz az bile olsa rahatladiysa ne mutlu bana , kendinize iyi bakin.
Uzun uzun dineyip dolu dolu cevap yazdınız , İçim kesinlikle rahatladı sayenizde.. İşin gücün rast hep gitsin İnşallah.. Kendine sende iyi bak.. Tekrar cok teşekkğr ederim
Rica ederim , guzel dilekleriniz icin coook saolun , huzurla kalin :))
Haset insanın kendine zarar verir
Öyle de oldu zaten ve bana haset besleyen insan benim yardımıma muhtaç
Buda senin insaniyetine kalmış artık
beter olsun 🤣🤣