Okul lise 1 terk / Asgari ücret yok.. Ayrıca 1 arkadaş ve sosyallik yok
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bu sekil hayatin daha berbar bir hal alir anne baba öldugunde issiz gucsuz tek basina napicaksin bir an once kendine bir hedef cizmelisij
Aldı zaten 12 senedir evdeyim 2012 de liseyi bıraktım başarısızdım sonra hayat yuttu kendime özgüvenim yok benim hiç bir isteğim yok bir şeyden.. baba öldü zaten 8 yıl oldu.. Anneden geçiniyorum onu anne ölünce düşünürüz , iş olunca napıcam peki benden ne o olacak asgari ücret aldım diye çok mu mutlu olucam neyi hayal ediyorum ki
Cok zavalli bir yorum bu, lutfen ufkunu genislet annene sen bakman gereken yerde annen bakiyor bir yerden baska annene destek ol kadin tek basina ev gecindiriyor. Sende cabala calis evet calistiginda ozguveninde duzeliyor psikolojinde evde durursan daha cok depresyondan cikamazsin. Asgari ucret asgari ucrettir yine de bir paradir sigortan olmasi lazim senin sigortan ilerrde napican, ve ayrica annenin ölmesini beklemek neden? Yasin gec oldugunda kim seni ise alcak
Gel yerimde ol da sen çık depresyondan kendini sev , ben birey miyim özgür müyüm kendimi seviyor muyum sorsana.. tek başına değil abim var , vay be demek asgari ücretli herhangi bir iş yaptığımda özgüvenli olacağım 17.402 ile mazallah araba alır evlenirim bakarsın.. hiç bir şeyde gözüm isteğim var mı diye sorsana.. ben 2012 yılından beri böyleyim.. benim dünyanın d si ile hayatın h si hakkında hiç bir bilgim yok yaşamak zaten bana göre değil kaldı ki sorumluluk... Annem öldüğü zaman zaten kimse para vermez o zaman düşünürüz kara kara.. napim işi ben yaşımı göstermiyorum çocuk kaldım
17binle araba alirsin demedik ortam gorersin psikolojin duzelir calismak insana iyi gelir ugras kafa dagitir bunu idrak et
Aynen kendini avut daha çok depreyona gir
Bende depresyonda oldugum zaman atlattigim icin soyluyorum yav naparsan yap aman
Başkası araba mercedes alsın sevgili yapsın sen şahit ol en yakından afferim tamirci çırağı gibi işçisin sen işçi kal
Yazik kafana fkkekekwkwkwk tamam kanka senin depresyonun fakirlik para seni acar yaziiiikk bu dunya da paraya kanacak olan biri daha yakan dunyada
Sanada yazık embesil embesil cevaplar amcaoğlu 500 binlik arabayla gezerken ben tuvalet silicem değil mi aç karnını doyurma parası... düzgün yaz bi de anlaşılmıyor son cümle
senin depresyon bıçak yarası gibi bir şey yalasan geçer zaten
Ya kardesim ugrasamam ben seninle, depresinyondan 25kilo vermisim neyden bahsediyon sen
Senin depresyonunu iki uc para cozer hadi nasss
Ac karnini diyor ahahhsa okusaydin o zaman lan okusaydin baktaya sap olsaydin. Bu hayat sartindasin bunada uymak zorundasin baska secenefin yok. Ayrica ac karin doyurmak diye sadece bu yontemden bakiyorsun is senin ruhuna da iyi gelir is ortami is arkadasi cevre depresyondan cikartir diyoruz
Okusaydınmış kafam alıyor mu matematiği fiziği kimyayayı geometriyi işlerimleri anlıyor mu basıyor mu kafam 7 kişilik ailemde kim lise mezunu olmuş.. bilseydik bu hale olmazdık değil mi , sonrası daha kötü benden ne olacak diyorum kendimi hayattan soyutladım bir kere tipimi sesimi boyumu hiç bir şeyimi sevmem benden ne olacak diyorum her seferinde hayat kaçtı millet sosyallik için ölür bana ise sadece korku kaçmak geliyor hiç bir şeyde mutlu etmez geliyor hayat amcamın oğluna güzel 500 bin araba ehliyet sevgili üniv sunuculuk iyi ki gelmişim diyor hayata benimde öyle zengin sorumluluk veren aklı başında anne babam olsa başka ailede doğsam bu halde olmazdım.. Bende aksine küçük bir işçisin asgari ücret kendimi acun gibi mi zannedicem diyorum.. 30 gün kendini yormak bir avuç para için geliyor arkadaş çevre diyorsun ben kendi yüzümü sevmiyorum elime ne geçecek arkadaş çevre sanki sosyal mi olacağım sana yaşamadığın için kolay geliyor bende uğraş demiyorum bende depresyondan 50 kilo almışım 12 senedir odamda kaldığımdan bacaklarımda varis oluştuğundan bahsediyorum diş çürüklerinden vücut çatlaklarından saç egzamalarından neyden bahsedeceğim.. he he para çözer..
Acaba hiç bir kız bana bakmaz diye mi yapıyo bunu 😂
Ayhhhh o zamN haline sukredip essek yibi asgari ucrete calisicaksin beyin basmamis okumamissin tapcak birsey yok
Kim okudu ki ailede 7 kişilik kim lise mezunu benden doktor mühendis oyuncu şarkıcı bir kaç kere ilişki yaşamış araba sürmüş yurt dışı görmüş baba zengin kendini seven olmam beklemiyordu ya... Asgari ücretli çalışana saygı duyarım bir tek kendime saygı duymam
Zamanında okumadım gerek kafam gerek aile etkisi eee hayat orada başlamadan bitti
?
Ugrasamam
Aynen sosyalliğinle uğraş
Inandim senin gibi insanlarda zenginleri kıskanır anca okuyup çalışacaksın başka çare yok, aşağıda demissin fizik matematik vs kafa aliyor mu diye herkes profesör değil çalıştik bitirdik sende kiskan devam et böyle
bende kıskançlık yok da sende fesatlık var o belli hava atmaya sebep arıyorsun , her anadan zengin bol gelirli doğuyor evet ve anneniz babanız sorumsuz değil size sorumluluk veriyor , ayy çok kıskandım
İnşallah olur umudunu kaybetme
@Siyahmont umudunu kaybederse o zaman her şey kötüleşir
@Benzersiz_zevkler çabalaması gerekiyor maalesef zaman geçiyor
Kesinlikle emek verip çabalamali...
Pardon senden ricam
Benden sana gelene karşılık verir misin lütfen...
Şimdiden teşekkürler 😎👍
Kaybettim umudumu tam 12 sene oluyor hep evdeyim 12 sene çıkmadım
@siyahmont Aynen aynen çabalayınca oluyor
Bu sitedekilerin hepsi öyle takma la
Kimse benim gibi depresyonu 12 sene sürdürür mü acaba birey değilim
Bende böyleyim ki
Peki 12 sene benim gibi evden dışarı çıkmıyor musun
Yok ben her işe eşek gibi koşuyorum
Benimde kendime saygım özgüvenim yok insan sevmiyorum hayat telaşı beni napsın..
iyi ne güzel