Bazen insan tam da istediği gibi kişileri kendine kolaylıkla çekebilir.
Ama bazen bunun tam tersini misliyle yaşadığı anlar da olabilir. Peki bugüne dek hangi tip insanları mıknatıs gibi kendine çektin?

Bazen insan tam da istediği gibi kişileri kendine kolaylıkla çekebilir.
Ama bazen bunun tam tersini misliyle yaşadığı anlar da olabilir. Peki bugüne dek hangi tip insanları mıknatıs gibi kendine çektin?

abi şu çoğu konuda bilgisi olan genelde felsefe ile uğraşan kendini Allah sanan sadece kendini umursayan karsisindaki kirilsa bile takmayan bir fikrimi söyleyince hemen curutmeye çalışan sürekli kaynak atan sadece kendi fikirlerini onemseyen konu futbol olsa bile gidip konuyu siyasete bağlayan tiplerden nefret ediyorum😀
Nerede bir cahil ve histerik insan var illa karşıma çıkıyor. Neyse ki anında def ediyorum.
Teşekkür ederim 😊✨️
Rica ederim 🙂
Ciddi niyetli olmayanları…
Rica ederim
Psikolojisi bozuk kızları çekiyorum kendime nedense ben de. Ama dürüst olmak gerekirse Türk kızlarının çoğu sorunlu. Ya kezban, ya feminist, ya dengesiz, illa bir sıkıntısı vardır
Cevap
12Cevap
Çok duygusal uysal bir kişiliğe sahip olmamama rağmen nerde agresif , dengesiz piskopat adam var onları mıknatıs gibi çekiyorum 😂😂 elimle koymuş gibi buluyorum 😂
Bence kendin hakkında düşündüğün şeyler doğru değil
@Aydın_Genç nasıl yani
@Aydın_Genç doğrudur canım saygı duyarım 🖐️
👍🏽👍🏽
Çok insanla muhatap olup hayatima almiyorum o yüzden hep mi beni bulur diye cümleler kurmayali cok oldu
Çekme değil itme özelliğim var.
İsmin bile itici :)
Yalancı, iki yüzlü, sinsi insanları :D
Genelde zor insanları kendime çekiyorum sanırım.~☆
Sözünde durmayan, yalancı, çelişkili yarı yolda bırakıp gitmeye meyilli insanlari çekmişim. Üstelik bu insanları; başta kalbi temiz, iyi ruhlu bulup sonradan gerçeği görmem müthiş bir darbe oluyor bana.
Babasıyla problemli olan kızlar çok denk geliyor bana
Galiba bende sorun var hep bunlar geliyosa
Olmaz mı nerde bela insan var hemen yanımda yakınımda
Karadenizliler
belki yaşadığım yerde çok olduğundan
Delileri
Ama lafta değil özde delileri, bildiğin tımarhanelik olanları😂
Aşırı kıskanç gelip gelip beni buluyorlar. 🤦🏼♀️ Kadını da, erkeğide.
Yetim insanları ya da ebeveynleri ayrı olanlar ya da sorunlu aileye sahip insanları çekerim
Daha tam olmamış insanları.
Allah herhalde onlarla sınıyor
Sevmeyip seviyormuş gibi davranan biri vardı da, yok oldu gitti neyse ki.
Erkek egemenliği için canını ve kanını vermeye hazır, kendisine saygısı olmayan kızları mıknatıs gibi çektiğim oluyor maalesef 😃
Azginlari çekiyorum nedense sanki bişe yapıyorum da saçmalık
Şımarık insanlar ne kadar uzaklassam okadar burnumda bitiyor
Gereksiz çekemeyen kıskanç
Hep bitkileri cekiyorum
Bencilleri cekiyorum.
Cok kotu yaa
G*rizekalıları. Nefret ediyorum!!!
Yılışık insanları çekiyorum
Bütün canım beni bulur
Öyle bir özeligim yok sükür akisne
Askerler.. 🙄 niyeyse
Bir cok var ama burdan kopya vermiyim tabi.
Üçkağıtçı ve vurdumduymaz
Duygusalliktan nasibini almamis olanlar.
20li yaşlarda takıntılı erko
Duygusal insanları
Cahil dedikoducu falan bilmiyorum niye ama
Haddini bilmeyenleri
Delileri. Akıllısı beni bulmaz.
depresif
Anlayışsız, beyinsiz
Abazalar
Beni üzen
Y*vsak insanları
Abazlar szjjsjzj
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?