Kimseye güvenemiyorum, iyi gelebilecek insanları da elimin dersiyle itmekten korkuyorum.
Ne yapabilirim, öneriniz var mıdır?
Ne yapabilirim, öneriniz var mıdır?
insanlarla konuşmadan bunu öğrenemezsin maalesef bunu konuşarak anlayabilirisin hayattan umutlu ol iyi hisset gerisi gelir dilersen yaz sohbet edelim ben diğer insanlar gibi değilim arada üzerim ama o güveni hiç sarsmam mesela :)
Birine ihtiyacım yok, benim söylemek istediğim şey şu güven sorunum nasıl geçer yalnızlık sorunum değil.
Denerim belki, teşekkür ederim
Cevap
4Cevap
birinin yaşattığı kötü olayların cezasını niye başkalarına kesiyorsun. herkes aynı değil
Öncelikle şunu kabullenmelisin o kişi kötü diye herkes kötü olacak diye bir şey yok ilk başta mesafeli dur ama zamanla o kişiye güvenmeye başlayacaksın zaten
Emin ol hepsi kötü. Gördüm
T. akipp atar mısın lütfen
Ayça
Ön yargılı olma lütfen
Kimseye güvenmemeye devam et bebeğem 😏
En fazla ne olabilir yine hata yap
Yeter knk
Yoruldum
Ne yaşadın ki geçmişte
Uzun ya
Ve can sıkıcı
Olsun dinlerim
boş ver
Peki
Neyse açıl istek atim
Açılıyorum 😂
Attım takip
Gördüm yazdım
Niye engel
Gerek yok konuşmaya
Adın ne senin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?