
Durduk yere bir konu yüzünden yanlış anlaşılmaya maruz kaldınızmı

Durduk yere bir konu yüzünden yanlış anlaşılmaya maruz kaldınızmı
Yanlış anlaşıldığım zaman kendimi asla açıklamıyorum en sinir olduğum bir şey çünkü.
O öyle anladıysa öyle kalsın, öyle bilsin uzun uzun doğrusunu anlatmakla uğraşmam
Uff evet çok berbat bi durum
Cevap
1Cevap
Evet kalmıştım..
Evet bazıları başka yerinden anlıyor çünkü
Olmuştur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar