Ben açıkçası gösterdiğimi düşünmüyorum. Genlerden galiba. Maşallah maşallah😂
Siz peki? 🤗
Ben açıkçası gösterdiğimi düşünmüyorum. Genlerden galiba. Maşallah maşallah😂
Siz peki? 🤗
Doğrudur, genlerimiz bizi küçük gösteriyor. Mesela ben 29 yaşındayım ama bir kişi bile bana yaşını gösteriyorsun demedi. 23 yaşında gösteriyorsun derler.
22 yaşına giricem. 1 ay önce polisin biri 15 yaşında sandı. enerji içeceği almak istediğimde kimlik bile sorma ihtiyaçı duymadan 18 yaşından küçüklere satamayız diyorlar.
Çok kötü bisi ya. Bana da 22 yaslarındayken 17 filan zannediyorlardı sinir oluyordum😅
Cevap
28Cevap
35 yaşımı 180 ay geçiyorum. Genelde 120 ay daha genç gösterdiğim söylenir :)
33, göstermediğimi söylerler efenim.
32 yaşındayım. Yaşımdan genç gösterdiğimi söylerler genelde ama ben tam yaşımı gösterdiğimi düşünüyorum.
Ufak gösteriyorum, 35-40 a kadar da bir şey olmazsa böyle devam eder gibi. Zaten bizim ailede kimse yaşını göstermiyor.
Evet bizde de genetik:)
32 yaşındayım kimi yaşlı kimi genç gözüküyorsun diyor
Tam yaşını gösteriyorsun
30 yaşına gireceğim sanırım gösteriyorum. Fakat kendimi 22-23 hissediyorum.
Ruhun genç olması cok daha önemli.
En az 28-29 derdim evet
Ruhum genç, belki 30 yaşında olanlarda benim gibi hissediyordur. Belkide 30 yaş daha gençtir, ben yaşlanmış hissediyorum. Tuhaf bir dönemdeyim. İki ay sonra 30 olacağım gün sanırım gözümden yaşlar dökülecek.
Neden peki? Neden tuhaf bir dönemde olduğunu hissediyorsun?
Sanki gençliğim bitmiş ve yapmak istediğim ama yapamadığım isteklerimin olması üzüyor.
Geçenlerde bu soruyu sormuştum, 30 yaş sendromunu iliklerime kadar hissediyorum. Artık yolu yarıladım mı? ↗
Birisi yaşımı sorduğunda yirmi.. diye başlayan yaşım artık otuz.. diye başlayacak ve kırka daha yakınım.
Senin yasadığın seyleri yasıyorum. O sendrom bende de var. Mayısta 28 olacağım. 2 sene sonra 30 a gireceğim. Sanki yapmak istediklerimin coğunu yapmıs ama coğunu da tamamlayamamış hissediyorum. Tamamlamak icinde geç kalmıs gibi mesela. Örneğin yuva kurmak vs. Yalnız değilsin o konuda.
Sanki daha dün 18 yaşındaymısım da hicbir şeyi tam yaşayamamış gibiyim
Evet tam üstüne bastın, aynı o duyguları yaşıyorum. Gençliğimde hastalık geçirdiğim için çoğu şeyi ertelemiş gibiyim. Kendi işim var, arabam var, aileme yardımcı oluyorum darda değiliz açıkta değiliz. Fakat ne yaparsam yapayım sanki daha iyisini yapabilirdim diyip kendimi strese sokuyorum. Bir şeyleri eksik yapmışımda her şeye geç kalmışım gibi..
Aslında 30 yaşlar geç yaşlar değil. Herkeste nedense böyle bir algı var. Düşününce gercekten değil yani neden böyle hissediyoruz ki diyorum. Elinde değil insanın. Aslında en güzel yaşlar hele ki erkekler icin. Tam olgunluk yaşları
Toplumun oluşturduğu yanlış algıların bilinçaltımıza yerleşmesinden dolayı otuz yaşın yaşlılığa adımı olarak algılıyoruz. Ben mesela bisiklet sürmeyi, bilgisayar oynamayı, çizgi film izlemeyi seviyorum.. Bazen diyorum hiç yaşımın adamı değilim, benim yaşımdakiler ne ile uğraşıyorken ben çizgi film izliyorum diye strese giriyorum.
Aslında kendi icinde tezatlıkta yaşıyorsun ama bunlar normal şeyler olabilir neden olmasın
Adını koyamıyorum işte yaşayıp gidiyoruz.. Belki 40 yaşına geldiğimde yine aynı soruları sorarım.
Umarım sormazsın 30 lu yaşlarını dolu dolu yaşamaya bak😊 oysa ki en güzel yaşlar derler heleki 32-33 🫠
Bakalım hayattaki en güzel yaşlar mı🫠
Hah onu diyenler 40lıklardır) Bilmiyorum, bu sene 30 olacağım diye geçen sene spora başladım ve 34 kilo verdim. Spor girdi hayatıma, bu sene bisiklet turlarına katılacağım yaz gelsin bi. Bi yandan iş güç, bi yandan hastalığım, bi yandan sorumluluklar, bi yandan spor derken gönül işlerini hep erteledim. Belki onun hüzünüde olabilir.
21 yaşındayım ama bana 17 18 gibisin diyorlar bazen sinir oluyorum
Genç göstermen iyi iste
Senin yaslarında bana da öyle diyorlardı sinir oluyodum
Anlıyorsun beni❤
@Benzersiz_zevkler çocuk gibi değil ama 🙄
Evet aynı seyleri yaşayınca cok daha iyi anlıyosun. Çevrene bakıyosun o yaşlarda, herkes niye yaşına göre olgun ve hormonlu diye dusunduğun oluyor dksksks
Aynen 😂
Nüfus cüzdanında 40 ama görünüş olarak 32-33 falan ancak..
Ben yaşımı pek belli etmem ne deseler evet diyorum ajsejd
Yarın 21 yaşına giricem. Yaşıma göre küçük görünüyorum.
Tu tu tu masallah diyosun. Gosteriyorum sanirim. Bilemedim simdi :D
28 yaşındayım ama genelde yaşımı göstermediğimi söylerler. Resmim zaten profilimde var oradan da bakarak karar verebilirsin :)
19 yaşımdayım ve gösteriyorum sanırım. Yani henüz beni görüp "aa 4 yaşında mısın" diyerek doğru isabet ettiren olmadı..
Bende göstermiyorum maalesef çevrem öyle diyor 😶
Ay aynı yaştayız galiba sen baya genç gösteriyorsunnn
Teşekkür ederim senin kadar değil valla🫠🤣🤣
48 yaşım 35 diyen var 40 diyen var 55 diyen var varda var
31 olmak üzereyim… göstermediğimi söylerler genelde…
Minyon olmak güzel hiçbir zaman yaş kompleksi yasamiyorsun
Göstermiyorsun diyor kızlar bir 10 yaş genç duruyormuşum sağ olsunlar 😅 ben de sağ olayım
Normalde 80 yaşındayım ama hep 28 sanıyorlar. Sjf göstermiyorum sanırım yaşımı.
25 yaş ve yaşımı gösteriyorum ne eksik ne fazla
Bilmiyorum ki sormadım kimseye hiç
Ben de sormadım ama söyleyenler oluyor
Bana söyleyen de olmuyor 😂
O zaman yasından genç göstermiyorsun😅
Bana göre ben gencim 23 falanım
Hımmm
35 olacağım ama daha yaşlı gibi gösteriyorum son zamanlarda hızlı yaşlanmaya başladım
8 yaşındayım ama 7 gösteriyorum
Ruhun genç😅
Sen cocuksun ben olgunum neyinş kıskanıcammmm🤣🤣🤣
Sen olgunluk olayını cok yanlıs anlamıssın😅😂😂😂
Sen Türkçeyi öğrenmeden anlatamam 😂🤣
Elim ayağım titriyo mdmsösösö🤣🤣
Sus çocuk adam😂
Vay be 'de' bağlacını ayrı yazmayı bile öğrenmiş dkdksks🤣🤣
Google'dan bak bakalım neymiş😂😂😂😂
Bilmem belkide kendimle barısık olduğum icindir🙂↔️
Sinirlenecek en son insanım😂ciddi olmadığını da biliyordum gerçi bilseydim de zor sinirlenirdim🤣
Bilmeseydim de******😄😄
Hahahaha evet yaktığım doğrudur🤣
🤣🤣🤣
21 yaşındayım lakin görenler giyiniş tarzımdan ve saçlarımın uzunluğundan dolayı 27 -28 falan diolar :D
Bir 10 yas kadar buyük gösteriyorum
Gösteriyorum..
yoo bildiğin yaşlısın
27 yasindayim ama 19 gibi gözüküyorum
19 yaşındayım beni 29 sananlar olmuştu 😨
24 yaşındayım, göstermiyorum.
29 gösteriyorum ben ya 😃
30 yasindayim daha kucuk duruosun diolar
25 göstermiyorum teşeks
Bunun keyfini yasaman hepsinden güzel:)
35 :) ama küçük görünüyosun diyolar
32 yaşındayım göstermiyor diyorlar sence
Yani 26 27 derim sana
32 yaşındayım biraz büyük gösteriyorum
29 um sanki 24 giviyim
22 18 sanoyolar
Göstermiyorum
22 yim
26 evet
26 yım genelde gostermiyorsun diyorlar
Daha büyük gösteriyorum
23 yaşındayım ama beni liselilere benzetiyorlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?