Beni en yakın arkadaşı olarak gören ama benim onu öyle görmediğim birine ne demeliyim ( assagida biraz detaylandirdim )?

Uzun zaman önce tanışmıştık ve en yakın arkadasiydik birbirimizin. İlkokulu beraber bitirdik liseye basladigimizdan beri farklı şehirlerdeyiz şu an yeni üniveristeeyi bitirdik Aradan yıllar geçti ve haliyle değiştik farklılastik, bu kişi beni hala en yakın arkadaşı olarak görüyor ama ben onu görmüyorum. Yani o artık çok da zaman geçirmek isteyeceğim biri değil ve o benim böyle düşündügümden haberi yok. Bana sürekli en yakın arkadaş gönderileri vs. atıyor. haberinin olmaması beni huzursuz ediyor. Sizce ona ne demeliyim?

Beni en yakın arkadaşı olarak gören ama benim onu öyle görmediğim birine ne demeliyim ( assagida biraz detaylandirdim )?
Cevapla