İki dakika kuralını biliyor musunuz?
Ah şu beynimiz. Eğitebilsek, neler neler yapacak da, işte! Her şey beyinde bitiyor canım okur. (Hayır tatlım; bir elinde kumanda bir elinde mandalina tv karşısında oturan bey’inden bahsetmiyorum. İvit.))
‘iki dakika’ diye söylenince kulağa ne kadar da hoş geliyor değil mi? Kolaycacık, hemencecik yapılıverir bir şeymiş gibi duruyor.
Lakin ki öyle değildir! 😏
Tembel teneke bir oblomov olarak, "Şunu yapabilmeniz için falanca kural" diye uygulamaya çalıştığım şeylerde pek de başarılı olduğum söylenemez. Amma ve lakin; Başlamak, bitirmenin Yarısıdır! Fakatt bende öyle olmuyor.
Yapabiliyorum sandın değil mi, kandırdım ki? 🤭 Lakin azimliyim.
Ajda Pekkan’ın yaşlandığını görmeden, tüm işlerimi halletmiş olacağım ama.
Söz! ✌🏻

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar