2 dakikanız var mı⌛? İki dakika kuralına uyuyor musunuz?

İki dakika kuralını biliyor musunuz?

Ah şu beynimiz. Eğitebilsek, neler neler yapacak da, işte! Her şey beyinde bitiyor canım okur. (Hayır tatlım; bir elinde kumanda bir elinde mandalina tv karşısında oturan bey’inden bahsetmiyorum. İvit.))

‘iki dakika’ diye söylenince kulağa ne kadar da hoş geliyor değil mi? Kolaycacık, hemencecik yapılıverir bir şeymiş gibi duruyor.

Lakin ki öyle değildir! 😏

Tembel teneke bir oblomov olarak, "Şunu yapabilmeniz için falanca kural" diye uygulamaya çalıştığım şeylerde pek de başarılı olduğum söylenemez. Amma ve lakin; Başlamak, bitirmenin Yarısıdır! Fakatt bende öyle olmuyor.

Yapabiliyorum sandın değil mi, kandırdım ki? 🤭 Lakin azimliyim.

Ajda Pekkan’ın yaşlandığını görmeden, tüm işlerimi halletmiş olacağım ama.

Söz! ✌🏻

Ne yarım kalmış şarkılar var içimde...
Ne yarım kalmış şarkılar var içimde...
2 dakikanız var mı⌛? İki dakika kuralına uyuyor musunuz?
Cevapla