
İlk şaşırmak, gülmek ve daha fazlası da olabilir tabi fjdk

İlk şaşırmak, gülmek ve daha fazlası da olabilir tabi fjdk
Bununla ilgili çok güzel bir söz var, paylaşmak isterim.
"İnsan bir kere bunu asla yapmam dedi mi, şeytan bütün işini gücünü bırakır, onu yaptırana kadar uğraşır"
Çok severim bu sözü. Nefis öyledir ama, "yapmam" dersen, nefsine kurt'u atmış olursun, çocuğa kapıyı kapat dersin hani gidip iyice açar ya, o misal. 🙂
Ne yaptığına ve ne kadar olgun olduğuna bağlı değişiyor bakışım aslında. Bazılarında gülüyorum sadece. Bilmediği şeyler hakkında büyük konuşmayı huy edinmiş biri vardır çünkü sadece karşımda. Bazılarına şaşırıyorum ve mümkün olduğunca sebebini, bakış açısını anlamaya çalışıyorum. Doğru ya da yanlış olarak bir fikrim oluyor elbette ama yaşamadığım şartları, o insan olmadan eleştirmek doğru hissettirmez genelde. Keskin olduğum az ama aşılamaz boyutta sınırlarım vardır ancak. Her şey için büyük konuşmamalı insan.
Herkes her şeyi yapabilir sonuçta insan denen varlık açlıktan ölmek üzereyken bile hayatta kalmak uğruna sevdiği birinin cesedini yiyebilen bir tür. Herkesten herşeyi beklediğim için sorun olmuyor.
Cevap
11Cevap
Yapmam etmem demek bir nevi büyük konuşmaktır. Büyük konuşmanın sonucunda hayat muhakkak onu sana yaptırır. O yüzden insanın her şeyi yapma potansiyeli vardır. Sadece yapıp yapmamayı tercih edebilir.
İnsandır şaşar. İnsan yanıltmayı sever. "Bu hayatta her şey olabilir." dersi verdim kendime. Böyle durumlar karşısında tepkisiz kalmayı öğrendim. İnsanlara zarar vermediği sürece karışmamayı tercih ediyorum prensesim. 😌
Büyük konuşmamak lazım hiçbir zaman. Yoksa asla dediğini yaşarken buluyorsun kendini.
Buradaki yapmam dediği eylem önemli. Sigara içmem diyip içersem kendi adıma hayal kırıklığı yaşarım ama yamaç paraşütü yapmam, yükseklik korkum var diyip yamaç paraşütü yaparsam cesaretimi tebrik ederim. 😌
Şaşırmam çünkü "ben yapmam" dediği anda onu yaptı sayarım ben, yani bir nevi yaptı gözüyle bakarım. Hiçbir zaman büyük konuşmamak gerekiyor yoksa başına geliyorrr
Dalgaya vururum ufak bir küfür öyle büyük konuşmayacan gibi gibi veya öyle artis artis konuşursan böyle bipe bipe yalarsın gibi gibi sonra güler geçerim
Normal bir durum. Ben de yapmam dediğim çoğu şeyi yaptım.
Olabilir. İnsanız yapmam der yapar, sevmem der sever, güvenmem der güvenir ve affetmem der affederiz. Çok şey yapmamak lazım :)
Bunun daha kütüşünü göydüm kendişi yaygıladığı inşanlay gibi davyandı ondan şoğudum şonya konuşmayı keştim üştüme de keydi yaptığı şeyleyi iftira oyayak üjerime attı şadece şoka giydim ve ayatımdan çıkaydım
Hayat.. diyorum. Neyi nereden gösterdiği bilinmiyor.
Sınırlarını asabildigini görmek beni sevindirir ve eğlendirir kesin dalga geçerim 😂 sonra da cesaretini överim
“Büyük lokma ye büyük söz söyleme” diyorum.
Söylediği ile, yaptığı birbirini tutmuyor. Sevmem öyle tipleri
Yani anlamsız bi duygu hdhd detayda ki gibi gülme falan oluyor.
Olabiliyor hayat bazen şaşırtıp istemediklerimizi yapmak zorunda bırakabiliyor ne yazıkki
Normal karşılıyorum.
Artık “ yeni normal “ oldu bu da. 😅
Alıştık artık canı sağolsun
şaşırmıyorum ya değişiyoruz gelişiyoeuz
Büyük konusmamak lazım
büyük lokma ye büyük konuşma
Her sey bizler icin derim.
Hayat bu aslanı kediye boğdurur
Uzaklaşıyorum
Hayal kırıklığı
Alıştık millete
Hiç bir şey
gülüyorum
komik geliyor
büyük konusmamak lazim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?