Beni yakalayan hayatını anlatıyor arkadaş valla umrumda değil napayım ne yaşadığını yav.
Siz de mi böylesiniz?
Beni yakalayan hayatını anlatıyor arkadaş valla umrumda değil napayım ne yaşadığını yav.
Siz de mi böylesiniz?
Biraz tanıdıktan sonra belki karşılıklı olursa tabi anlatmaktan cok dinlemeyi severim nasıl olsa bana hiç bir faydası olmaz ama ben elimden geleni yaparım
Yok ya ne anlatcam adam dicek banane mwk bu ne diyo
beni gerçekten tanıması gereken birine anlatırım, o da çok zor. zaaflarımı paylaşmaktan hoşlanmıyorum
Cevap
16Cevap
Anlatabilirim o da anlatabilir 😅
Anlatsa nolur dinlesen nolur insan tanımadığına daha rahat açılıyor, nazı geçiyor anlatıveriyor işte
Sen de haklısın kusura bakma yersiz bi yorum oldu
Hayır tanımadığım birine hayatımla ilgili bir şey anlatmam. Hadi ayaküstü laflarsın da en fazla gününden bahsedersin
Bir kere anlatmıştım ama 10 yıl olmuştur. Yapmam daha öyle tuhaf şeyler 😂 ama iyi geliyor tamamen yabancı biri. Terapi hissi veriyor içini dökmek.
Tanıdığıma bile anlatmam. Bana anlatana da kıl olurum. Git ötede anlat hikayeni kardeşim, bi psikologun seansı olmus kac para hajdjf
Belki de insanlar hiç tanımadığı İnsanlara böyle sıkıntılarını anlatarak Deşarj oluyorlardır insanları yadırgama derim bence
Günümü nasıl geçtiğini yüzeysel şekilde anlatırım
Yok denecek kadar az kişiye anlattım. Herkese anlatacak halim yok.
Yani dinleyecek birisi tabii ki anlatırım ama zorla da insanları kendimi dinlendirmem
Anlatırım ne beni ne de tanır güvenilir biri bu.
Ama fazla da abartmadan
Ben herkese anlatırım yolda geçen gün 2 tane çocuk çevirip anlattım
Hayatımı basic düzeyde anlatırım, özel hayatımı anlatmam.
Bir tc numaramı vermediğım kalıyor o kadar aptalca bir durum ki her seferinde pişman oluyorum kendime sinirleniyorum ama gel gör ki tekrarlıyorum
Tanıdığıma bile anlatmam
Burada yazacağına kişiye direk dinlemek istemediğini söyleyebilirsin
Pek sanmıyorum
Anlatırım duruma göre
Hayır ne münasebet. Kısaca tanıtmak yeterli.
Niye anlatayım grzlimiyim
Çok çok yakın olduklarıma anlatırım sadece
Ben anlatamam genelde bana anlatırlar.
Anonim olduklarından anlatıyorlar
Tanıdığıma da anlatmm
Hayat hikayelerinden muzdarip olmuş türk kızı 🥳
Nesin insanoğlu de bana
😂😂
asla anlatmam kafa şişiriyo çünki
İnsanlara hayatımı anlatmaktan haz etmem..
Anlatmam hayır
anlatmam
Hayır tabi ki de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?