+1 yılAbla 36 yaşına gelmişsin KS'de belirttiğin üzere. Sence de nasibini bulma zamanın gelmedi mi? Bazı insanlar nasipte zaten vardır, biz kendi tabularımızla onları bizden uzaklaştırırız. O yüzden korkmadan çekinmeden iyi anlaştığımız karakterli insanlarla bu yolculuğa çıkmaktan çekinmemek lazım.
02 Yorumla
Soran+1 yılYaşım Farklı :( bu zamandaki ilişkilere güvenmediğinden böyle düşünüyorum belki de bilmiyorum
- +1 yıl
Hmm, nasibi şöyle anlatayım. Ararsın, bulamazsan nasipte yokmuş dersin. Hiç aramadan çabalamadan kendiliğinden olsun, armut piş ağzıma düş demek olmaz. Doğru da değil bence.
Devir kötü bu konuda katılıyorum. Kadın da duygusal bir varlık olduğu için kim sahici kim yalancı anlamak zor. Nasibini bulmak istiyorsan insanlarla tanış, konuş muhabbet et. Zaten kimin ne olduğu 1 haftalık sohbette anlaşılmaya başlıyor. İyi rol yapanlar var onlara dikkat etmek gerek sadece. Birinin sizi gerçekten önemseyip önemsemediğini anlamak için fedakarlık yapıp yapmadığına bakmanız lazım. Karşıdaki aşırı yakışıklı olabilir, malı mülkü olabilir, güzel sözler söylüyor olabilir. Bunlar hep yanıltıcı faktörlerdir. Nefsimizin istekleridir. Bizim bakmamız gereken husus, kendisi için önemli olan bir şeyden bizim için vazgeçebiliyor olup olmadığıdır. Eğer bunu yapabiliyorsa o insana değer vermemiz gerekir. Bu tavsiyemi hayatınızın her alanında kullanabilirsiniz.
En İyi Cevaplar
Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Soruya bakınca içinden çıkamadım.
Hayatında birisi olması için birisi ile tanış olmak gerekir. Kapıyı aralamadan kapının ardında kim vardır bilemezsin.
Şayet senin Murad ettiğin kişi ise onunla o yola baş koyar beraber yürürsün. O vakit senin nasibin mi değil mi anlarsın
00 Yorumla
+1 yılKısır döngüden bizim tavsiyelerimizle çıkamazsınız. her şey önce sizde bitiyor. Nasipte gökten inmiyor neticede. Siz doğru olduğunu düşündüğünüz kişilere şans verin. Mutluluklar dilerim
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
32Cevap
+1 yılBirinden önceki ilişkilerimiz ona ihanet sayılıyorsa onlarınki neden tecrübe sayılıyor ki 😅
10 Yorumla
+1 yılHerkes nasipin olamaz eğer insanlar ile konuşmazsan nasil anliyabilirsin ki?
Hayatina kimileri ders vermek için girer, kimileri mücize olarak girer.
Konuşmak tanismak bunlar doğal seyler.
Beklemek vs onlar masal.
Yaşınız kaç? Hiç evlendinizmi?
Bence insanlara sans ver hemen sevgili ol demiyorum bi tanis gorus sana gore degilse konusmazsin olur biter yani00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılGeçenlerde eşim de bi yere gidecek. Gidecek misin diyorum. Bilmiyorum yola çıkim arkadaşlardan birisi denk gelir durur gel götürim derse giderim diyor 😀 seninkisi de o hikaye. Nasibin gelip, ben nasibinim hadi evlenelim demesini mi bekliyorsun 😀
0156 Yorumla- +1 yıl
Esin bu uygulamayı kullandığını biliyor mu
Cevap sahibi+1 yılYok neden
- +1 yıl
Çünkü sebebini biliyorsun
- +1 yıl
Bilse kızardı eminim
Soran+1 yılSebebi neymiş
- +1 yıl
Yazda söyleyim
Soran+1 yılHayır bunu beklemiyorum ama bu zamandaki ilişkilere çok güvenin kalmadı diye böyle düşünüyorumdur belki bilmiyorum
Soran+1 yılYazın burdan
- +1 yıl
burada yazınca kalkıyor
- +1 yıl
KS kaldırıyor yorumu site hakkında olumsuz konuştuğum icin
Soran+1 yılDemek ki kötü bir şey yazacaksınız yanix ben açıkçası fikir almak için açtım burayı
Soran+1 yılOlumsuzsa siz niye buradasınız
- +1 yıl
Kötü bisey değil senin icin iyi site hakkında kötü seyler yazacağım
- +1 yıl
Ben evli değilim ki
Soran+1 yılEvli olunca noluyor onu soruyorum. Dediğim gibi fikir almak değil mi buranın mantığı
Cevap sahibi+1 yılEvet bilse kızardı haklısın. Ama bilmiyor. Ve ben kendimi bildiğimi düşünüyorum. Millete salça olmak için kullanıyorum KS. Başka amacım olsa gizliden yorum yapmam zaten
- +1 yıl
Ne fikir alması ya berbat bir yer
- +1 yıl
Doğru olmadığını sende biliyorsun
Cevap sahibi+1 yılCanım evet soru kısmı bilgi almak için. Ama mesaj kısmı pek öyle değil maalesef. Çok pis insanlar, çok pis hayatlar var. Ondan bahsediyor muhtemelen arkadaş.
Cevap sahibi+1 yıl1 aydır falan kullanıyorum ben de. Silerim belki. Sıkılıyorum napimm
- +1 yıl
Evli bir insanın burada isi olamaz benim düşüncem bu
Soran+1 yılSayfanın adı KızlarSoruyor değil mi ama ya :D her yeri istismar etmemeliyiz cidden
Cevap sahibi+1 yılAhaha kızdan çok erkek olduğunun farkında değil misin 😀
- +1 yıl
Uygulamanın orjinali kızlar erkeklere erkekler kızlara soruyor
Soran+1 yılO zaman bekarlar da olmamalı bence yukarıda söylediğim sebepten. Herkes nasibine ihanet ediyor imdat
Cevap sahibi+1 yılDüşüncene saygı duyuyorum. İnşallah ilerde eşin kullanmaz.
- +1 yıl
Insallahlık bir durum yok kesinlikle kullanamaz
- +1 yıl
Cevap Sahibi birtek erkekle bile burada yazısmadın yani
- +1 yıl
1 aydır kullanıyorsun doğru mu
Soran+1 yılBence büyük konuşma ya
- +1 yıl
Sen de tutturmussun bi nasip nasip seni nasıl buldun bacadan mı düşsün sen tanısmazsan
Cevap sahibi+1 yılBüyük konuşuyorsun kardeşim. Büyük lokma ye büyük konuşma. Hayatı evlendiğinde anlayacaksın. Büyük konuşmaman gerektiğini, asla dememen gerektiğini, kimseyi kınamaman gerektiğini evlendiğinde anlayacaksın
- +1 yıl
Büyük konuşuyorum eşim burayı kullansın boşarım onu
Cevap sahibi+1 yılEvet yorumlar harici konuşmadım
Soran+1 yılNiye sinirleniyorsun abi ya. Allahın benden istediğini gözetmem suç mu
Soran+1 yılKaç yaşındasın abi sen
- +1 yıl
34
Cevap sahibi+1 yılAldatmak isteyen için tek yol burası da değil aklında bulunsun. İllaki başına gelecek. Ama biz göremeyeceğiz
Soran+1 yılEvlendin mi hiç
- +1 yıl
Hayır
- +1 yıl
Hic evlenmedim
Soran+1 yılGelmez inşaAllah tabi ama büyük konuşma abi
Soran+1 yılNiye evlenmedin
Soran+1 yılAynen aldatmak isteyen arananı koy kafese yine yapar
- +1 yıl
Sadece mesajlar değil ki bir sürü cinsel içerik var yorumlar var
Cevap sahibi+1 yılKonuşan adamı da çok temiz sanarsın hee. Bütün soruları sadcee kızlara sormuş. Kızlarla konuşmak için yer arıyan fırsat kollayan birisi. Aaa ama sen bekarsın dimii. İstediğini yapabilirsin. Aynen
- +1 yıl
Sıra bana geldi şimdi de
- +1 yıl
Kızım ben evli değilim hayatımda birisi yok istediğimi yaparım
Cevap sahibi+1 yılCinsellik sadece erkeklerin konuşması serbest olan bişey mi? Ki kadının daha çok bilmesi, bu bilgileri eşi için kullanması çok kıymetli bence. Şayet hiçbişey bişmeyen kadın oldukça fazla
- +1 yıl
Gizlim saklım olsa profil gizli tutarım
- +1 yıl
Bu bilgileri öğrenecek yer burası mı acaba?
Soran+1 yılNe alaka istediğini yaparsın ya? Yaşadıklarımız bizi biz yapıyor. Böyle diyip açmamış çiçek koklanmamış gül istiyorsundur eminim
- +1 yıl
Kızım burada ki erkeklerin yüzde 99 cinsellik icin flört icin burada
Soran+1 yılHanımefendiye katılıyorum. Evet tehlikeliymiş bura ama faydaya da çevrilebilir. Kadının kocası var ya biriyle cinsellik konuşup napsın. Allahım Yaranbim
Cevap sahibi+1 yılBenim vereceğim hesap yalnızca Allahadır. Onun harici eşimden niye korkim. En fazla boşanırız. Ben kendimi biliyorum ve Allahtan korkuyorum yalnızca. Herkes kendi vereceği hesabın tasasını çeksin. Bekarım istediğimi yaparım diye bi dünya yok benim mantığımda da
- +1 yıl
Kimseyi üzmüyorum yaptığım şeylerle siz kendinize bakın
Soran+1 yılKendinize zarar vermeniz de bir kul hakkıdır bu arada. Yani o bahsettiğiniz mesajlasmaları yapıyorsanız
- +1 yıl
Bence hepsi aldatmak oluyor
Cevap sahibi+1 yılEee buradaki erkeklerin ne amaçla burada olduğu beni ilgilendiriyor mu peki. Ben açıktan yazmıyorum. Kim olduğumu bilmiyorlar. Mesaj atamıyorlar
Eee o zaman amaçlarının ne olduğu beni ilgilendirmez. Evet ben burdan daha fazla bilgi edineceğim yer bulamadım. Burayı buldum. Erkekler neyi daha çok sever baya şey öğrendim. Eşim çok memnun bu durumdan. Sen rahat ol.- +1 yıl
Yukardaki yorumda sıkıldığını söyledin
Cevap sahibi+1 yılBen hemşireyim. Yeri geliyor cinsellik le ilgili danışmanlık veriyoruz. Bi erkeğe de yardımcı olmamız gereken zamanlar olabiliyor. Eee eşimi aldattım mı yani. Cinsellik geçince kesin aldatmış mı oluyorum. Nedir hocam sınırı tam olarak. Söyleyin duralım biz orada
Cevap sahibi+1 yılEşimden sıkıldığımı söylemedim. genel can sıkıntısı dedim
- +1 yıl
Yaptığınız is gereği zaten erkekler sizden istemsizce etkilenir ki
- +1 yıl
Tamam ben onu diyorum neden canınız sıkılıyor sadece eşinle konuşmak yetmiyor mu
Soran+1 yılBen de avukatım. Ve inanın duyduğumuz hikayelere inanamazsınız.
- +1 yıl
Nasıl yani hikayeler
Cevap sahibi+1 yılOhoo. Yani yaptığım işe gerek yok. Kadın olmam etkilenmeleri için yeterli bi sebep olabiliyor çoğu zaman. Napalım erkek gibi giyinip gezmeye ne dersimn. Cinsiyetim belli olmazsa etkilenmezlerde?
Soran+1 yılBelki çok fazla kız arkadaşı yoktur veya yakın olduğu. İnsanın hayatı eşinden fazlası.
- +1 yıl
Üzgünüm gerçek bu çalışmazsan sadece bu oolur
- +1 yıl
Sadece esini göreceksin en sağlıklısı bu
- +1 yıl
Erkeklerin olmadığı bi is dalında çalışmak ya da
Soran+1 yılEşi onu bıraktığında gökten yere çakılsın o zaman
Cevap sahibi+1 yılBak size bi hayat tecrübesi vereyim. Bi insan aldatmak isterse onu kafese koyup gün yüzü göstermezseniz dahi hayalinde bile aldatabilir. Ama istemezse de önüne dünyanın en yakışıklı en iyi erkeğini/kadınını getirseniz de aldatmaz. Yani kalmak istene saç teli yeter, gitmek isteyene halatla bağlasan da nafile.
Soran+1 yılÖncelik tabii ki öyle dinen ben de buna katılıyorum. Ama mecbur kalıyoruz kadın erkek çalışmaya görmüyor musunuz içinde bulunduğumuz zamanı
Soran+1 yılAynen. Sözlüm beni 1 günde bıraktı mesela? Düğün salonumuz tutulmuştu? Ve durduk yere elle tutulur hiçbir mesele yoktu?
Cevap sahibi+1 yılBak sadece eşim ve çocuklar olduğu zamanlarda oldu. Ama eşim konuşkan bi insan değil. İki laf edemiyoruz. Ben de aşırı konuşanım. Muhabbet isteğime engel olamıyorum. Arkadaşım yok çevrem yok. En azından yorumlarda takılıyorum. Kendimce bu ihtiyacımı karşılıyorum. Anlar mısın bilmiyorum ama yine de açıklama ihtiyacı duydum
- +1 yıl
Kendini yalnız hissediyorsun duygusal bi boşluktasın demek bu
Cevap sahibi+1 yılNe desek anlamayacaksın. Çünkü bekara karı boşaması kolay
Bunları ekran görüntüsü al. Evlenince lan ne kadar doğruymuş bu kızların söylediği diceksin. Ha sen mükemmel adam ol karını hiç kimseye ihtiyaç duyurma. Ama tekrar söyleyim eğer aldatmak isterse mükemmel olmandan sıkılır yine aldatır. Eşimin Bana yaşattığını, ben ona yaşatsaydım çoktan aldatır. Beni buna sen ittin derdi. O yüzden siz güzel fikirlerinizi en iyisi müstakbel karınaıza ve kendinize saklayın
Soran+1 yıl. commmmmm
Soran+1 yılAynen öyle sen ittin, boşluğa düştüm….
- +1 yıl
Bi saat yorum arıyorum neden yazmıyorsun
Soran+1 yılSeverek mi evlendiniz siz?
Cevap sahibi+1 yılHayır.
- +1 yıl
Ben senin özelde konuştuğunu düşünüyorum
Soran+1 yılNe kadar zaman oldu peki evleneli
- +1 yıl
Mutsuzsun ama aldatmıyorsun yani öyle mi hiç bi zaman aklından geçmedi
Soran+1 yılYa bi git kardeşim kadın bir
Eşi olduğunu ve eşinin burayı bilmediğini söyleyecek kadar dürüst ne konuşması
Soran+1 yılAllah korkusu ve özsaygı denilen şeyler var
- +1 yıl
Sen kadınsın ama ben onu senden iyi anladım bence yazdıklarından
- +1 yıl
O evliliğini yürütüyor sadece
Cevap sahibi+1 yılSevmiyorum eşimi demedim. Severek evlenmedik dedim. şu an eşimi seviyorum ve mutluyum. Evet geçmişte benden veya ondan kaynaklı sorunlar oldu. Çünkü küçüktük. Ama şimdi birbirimizin kıymetini biliyoruz. Birbirimizi daha çok mutlu etmekten başka amacımız da yok
Soran+1 yılBen onun ne hissettiğini çok iyi BİLİYORUM merak etme çok yakınımda biri aynı bu durumu yaşıyor. Ama buna rağmen direnen insanlar var hala emin ol. Ki benim Hüsnü zanım şeklinde olmasını dilerim.
- +1 yıl
Soruma cevap gelmedi ama burdan bi erkekle hiç özelde konuştun mu
Cevap sahibi+1 yılYo verdim. Biriktiği için gözünden kaçmış. Yorumlar harici konuşmadım
- +1 yıl
İstediğini yap ya ben zaten sohbet amaçlı üye oldum herkesle cinsellik konuşmuyorum tabi ki
Cevap sahibi+1 yılÖyle kalırsın işte. Önce herkes kendi niyetine baksın. Derdin sohbet olsa tek kızları hedef almazdın. Neyse o da beni ilgilendirmez zaten.
- +1 yıl
Neyle kalırım ya ben büyük konuşuyorum söylediklerimin arkasındayım insanın eşi varken burada birileriyle gizli de olsa konuşması bu uygulamayı kullanması tuhaf
- +1 yıl
Kızlarla sohbeti seviyorum
- +1 yıl
Her kızla cinsellik mi konuşuyoruz seninle konuşmuyoruz bak
- +1 yıl
Sizin ic dünyanızı merak ediyorum mesela
- +1 yıl
Genel olarak sizin kızların şimdi bunu da ters cekerisn her dediğime alındın zaten
Cevap sahibi+1 yılBen pek alıngan bi insan değilimdir. Ama yargılanmayı sevmem. Kimseyi de yargılamam. Beşeriz şaşarız. İnsanız. İnsanın başına binbir türlü hesap edemediği şey geliyor bu hayatta. Yaşın 34 ama hayat tecrüben çok düşük maalesef.. Ben de seviyorum ayrıca sohbeti. Benim de merak ettiğim şeyler var. Hatta senden daha da meraklı olduğuma eminim. Ama kendimi tutmam gerektiğini bilecek kadar da aklı başında bir insanım.
- +1 yıl
Yargıladın ama hayat tecrübemim düşük olduğu yanlış bi yargı oldu
Cevap sahibi+1 yılNormalde yaptığım şeyler değil işte. Sen sataştın. Yargıladın. Ben de cevabını vermek zorunda kaldım.
- +1 yıl
Ben mi sataştım
Cevap sahibi+1 yılEvet
- +1 yıl
Seni anlamaya çalıştım
- +1 yıl
Sadece
Cevap sahibi+1 yılAnlamaya çalışmak böyle olmaz. boş ver anlama da zaten. İyi günler
- +1 yıl
Doğru bi yol izledim damarına basarak tam da böyle olur
- +1 yıl
Aldattıgına inanmıyorum senin ama illaki aklından geçirdiğin vakitler olmustur geçmişte yaralar var yazdığın yorumlarda bu açık yani seni gerçekten anlayan ve duygusal olarak bağ kurduğun birisi olursa bu kaçınılmaz olabilir
- +1 yıl
Haksız mıyım?
Cevap sahibi+1 yılHaksızsın. Böyle fırsatlar fazlaca çıktı karşıma ama aldatmayı düşünmedim hiç. Çünkğ beni tutan evlilik değil, Allah korkusu
- +1 yıl
Ben Müslüman değilim korkuyla falan insan biseyden vazgeçiyorsa bu da hoş değil
- +1 yıl
Allah korkun olmasa aldatırdım demek oluyor bu
Cevap sahibi+1 yılAynen öyle. Biz Müslümanlar yalnızca Allahtan korkarız. Allah inancım olmasa evlenmezdim bile. Net oldu mu?
- +1 yıl
Net oldu ben bunu anlayamıyorum ama bu kadar bedelin karşılığı ne olcak peki bilinmez bir yer
Cevap sahibi+1 yılEğer Allah varsa ki var. cennetle müjdeleniyoruz. Eğer yoksa yaşamadıklarıma hiç üzülmedim bu zamana kadar. Eğer varsa kısmını sen düşün bence. Eğer varsa sen nolacaksın?
- +1 yıl
Bir tanrı varsa ben ona karşı en aZından dürüsttüm müslümanlar gibi sevdiğimi söyleyip kitabınızda yasaklanmış herseyi yapmıyorum
- +1 yıl
Varsa diye bi ihtimali düşünüp hayatımı hiçte kısıtlayıp karartamam
- +1 yıl
Tanrının var olduğuna inanıyorum ama müslümanların allahı çok acımasız
Cevap sahibi+1 yılBütün müslümanları aynı kefeye koyup yargılayamazsın. Ayrıca bir dini yaşayanın yaşantısına bakıpta kabullenemezsin. Herkes kendinden sorumludur. Sen kitapta yazanı olması gerekeni öğrenirsin ve o doğrultuda yaşarsın. Nefsine engel olduğun kadar tabi. Biz peygamber değiliz. Günahsız olamayız. Ama af dileriz.
Cevap sahibi+1 yılBen de inancı olmayanlarda şunu merak ediyorum. İçiniz daraldığında, bunaldığınızda napıyorsunuz? Ben ağlıyorum dua ediyorum. Beni duyan ve sıkıntıma çare olacak bi rab olduğunu biliyorum. İnanıyorum. Buna inanmak bile rahatlatıyor. Peki siz? Boşlukta başı boş hissetmiyor musunuz
- +1 yıl
Bunlar özel konular bunları özelde konussak daha uygun olurdu bence
Cevap sahibi+1 yılEvet. Fazla uzadı mevzu. Ama kusura bakma. Dediğim gibi özelde kimseyle konuşmuyorum
- +1 yıl
burada nasılsak Ordada öyle olacağız
- +1 yıl
İnanç vs konularını burada konuşmak doğru bulmuyorum konuşmak isterim bu konularda ama senin tercihin
Cevap sahibi+1 yılYok. Konu ne olursa olsun özel kısmı özeldir. O yüzden burada kalsın
- +1 yıl
Kadınlarla da mı konuşmuyorsun özelde
- +1 yıl
Aklı başında bir insansın her ne kadar kırıcı da olsan
Cevap sahibi+1 yılKadınlar bana niye yazsın. Bişey soran kızlar olunca konuşuyorum tabiki.
- +1 yıl
Neden yazmasın ki hersey burada konuşulmaz ki
Cevap sahibi+1 yılSeninle konuşmak istemiyorum. Gıcık oldum sana. Bu kadar lafımı yutupta seninle özelde konuşmam
- +1 yıl
Gıcık olmasan olurdu yani
- +1 yıl
Benden sana zarar gelir mi sence? Bu kadar dürüstüm
- +1 yıl
Sorunu cevaplamak istiyorum
Cevap sahibi+1 yılMesele zarar değil. Burdan hiçkimse bana zarar veremez.
- +1 yıl
Bu kadar asıp kestikten sonra sana yürüyeceğimi düşünmüyorsun dimi
Cevap sahibi+1 yılBu kadar net konuştuktan sonra sana özelden yazacağımı düşünmüyorsun dimi?
- +1 yıl
Düşünüyorum
- +1 yıl
Seni kırdım mı
- +1 yıl
Burayı sileceğim ben
Cevap sahibi+1 yılSilemezsin ki. Silebiliyorsan sil. Memnun olurum
- +1 yıl
Ksyi komple silcem
- +1 yıl
Üyelik iptal edecegim bekar halimle bana igrenc geliyor burası
Cevap sahibi+1 yılSen bilirsin ben karışamam
- +1 yıl
Hala kızgın mısın bana
Cevap sahibi+1 yılTanımadığım bi insana neden kızayım ki
- +1 yıl
Üstüne çok gittim sanki
Cevap sahibi+1 yılSıkıntı yok abicim. Keyfinize bakın. Seviyeli bi şekilde konuştuk kapattık konuyu
Cevap sahibi+1 yılŞu yorumları kaldırabiliyor musun soran acaba?
- +1 yıl
Kaldırabilir
- +1 yıl
Sildiniz mi burayı
Cevap sahibi+1 yılGördüğün gibi silinmemiş
- +1 yıl
Nasılsın bakalım
- +1 yıl
Hesabı kullanmaya devam mı
+1 yılnasip denilen kişi hiçbir şey yapmadan kendi kendine geliyor mu? 35 yıldır bekliyorum bana gelen giden yok demekki birşeyler yapmak lazım
03 Yorumla
Soran+1 yılYani birini hayatıma almak mı?
- +1 yıl
en azından tanışmak, iyi anlaşırsanız hayatına alabilirsin
Soran+1 yılHaklısınız aslında
+1 yılSoruyu sanırım yanlış sordunuz aslında sen nasibin olan kişiyi hayatında istiyorsun sanırım bunu demek istedin
00 YorumlaNasibinin şu an deliler gibi sana ihanet ettiğini düşünürsen belki bir tık içini rahatlatabilir.
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılNasip diye bir şey yok. Ararsan bulursun, evde oturup dışarı çıkmadan kimseyle konuşmadan tepeden sana evlenecek erkek düşmez.
00 Yorumla
+1 yılArafta bırakıyor insanı dime.. Senin gibiler güzel sever.. Hıc kırletme kalbını.. Umarım karsılarsın.
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 6,3b cevap paylaştı.
+1 yılHayatına birini almadan nereden bileceksin :D nasip ne ya
012 Yorumla
Soran+1 yılBu da doğru😅 bilmiyorum kafam çok karışık
- +1 yıl
Bütün gün evde ol güneş görme ve birilerinin seni istemesini bekle saçma yani :D
Soran+1 yılÖyle demiyorum, yani hayatıma aldığım kişi nasibim değilse? Kalbimi yormak istemiyorum ve gelecekteki kişiye ihanet gibi geliyor
- +1 yıl
Adım atmadan nereden bileceksin :D nasip diye bir şey yok
Soran+1 yılNasıl yok ya külli kaderdir evleneceğin kişi
- +1 yıl
Yok ya olsa çoktan olurdu :D :D
Soran+1 yılHer nasip vaktine esirdir
- +1 yıl
Sanmıyorum hiç evlenmeyen insanlar var sonuçta bu bir tercih nasip falan hikaye
Soran+1 yılOnların nasibi de evlenmemek işte Allah yazmamış, böyle bir şey yani
- +1 yıl
Kendinle çelişiyorsun :D niye yazmamış biz kobay mıyız bazıları 4 kere evlensin sen bir kadın elini tutma hani adildi yaratıcı adalet neresinde bunun
Soran+1 yılHerkesin imtihanı Farklı ki. Bazılarına da yaptığı evlilik imtihan. Bazılarına evlenmemek. Nasip denilen şey illa olumlu bir fiil değildir. Bir şeyin olmaması da nasiptir. Evet kader seçimlerimizle değişir ama anne baba, evleneceğin kişi ölüm saatin vs. Bunlar külli kaderdir.
- +1 yıl
Neye göre öyle o zaman bana bunu açıkla
+1 yılHayatında biri olmazsa nasibin olup olmadığını nereden anlayacaksın
10 Yorumla
+1 yılHayatında biri olunca nasubin olmuyor mu vay mk biz ne salskmisiz ya
10 Yorumla
+1 yılnasibin gelene kadar eve kapat kendini, bu nasıl bir mantık
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Bu sorunun içinden ben bile çıkamadım. Allah kurtarsın.
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılBu kafayla işin zor hayallerini tatile çıkartmışsın haberin yok.
00 Yorumla Belki bulduğun ve hayatına aldığın kişi aslında senin nasibindir. Kim bilir!
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBence hayatına verenler için bir şans vererek onları tanıyarak nasibini bulabilirsin ama ne olursa olsun acele etmemelisiniz
00 Yorumla
+1 yılNasibin olup olmadığını anlayabilmen için hayatına birini alman lazım zaten öbür türlü Bu iş nasıl olacak nasıl karşılaşacaksınız
Belki nasibin dedigin hayatina aldigin kisidir.04 Yorumla
Soran+1 yılBu zamandaki ilişkilere de güvenin kalmadı o yüzden belki bu kadar karışık bir paradoksa girdim
- +1 yıl
Bu konuda sana hak veriyorum. Bu konuda çok düşünmeli ince eleyip sık dokumak lazım.
Hatta ayrılabilmeyi kaldırabilecek mi onu bile düşünmek lazım. Kaç tane kadın öldürüldü bu tarz hasta ruhlu şahıslar yüzünden.
Soran+1 yılAllah korusun maalesef öyle bir devir. Yani ilk okuyuşta karışık geliyor yazdığım farkındayım ama beni anladınız bence. Biraz da dini boyutunu düşünüyorum. Gibi gibi Farklı parametreler var
- +1 yıl
Her şeyin hayırlısını dilerim🙏
Kişilik & Karakter konusunda 4,7b cevap paylaştı. buda istiyo ki hem ayranım dökülmesin hem dötüm mikilmesin 😂😂
00 Yorumla
+1 yılBirini hayatına almadan nerden bileceksiniz nasip olup olmadığını
10 Yorumla
+1 yılBekleyeceksin o gelip seni bulacak
03 Yorumla- +1 yıl
ya da sen yürüyeceksin
Soran+1 yılİlk adımı kızlar atınca değersiz oluyorlar sanki erkeklerin gözünde
- +1 yıl
Ne alakası var erkek ilk adımı atıyorsa istediğini elde etmek için yoksa toplum böyle gördü böyle biliyor diye değil tamamen cesaret ile alakalı sende istediğini elde etmek istiyorsan konuşmalısın bence
+1 yılAbla yok ben seni anlamamak cidden
01 Yorumla
Soran+1 yıl😂 ben de kendimi anlamamak ablam
- Kişilik & Karakter konusunda 3,7b cevap paylaştı.
+1 yılSen camdan bak döngü bozulmasın
04 Yorumla
Soran+1 yılSağol tavsiyen için 😅
- +1 yıl
Eee tam mantik bu kabul et
Soran+1 yılYani hayatıma aldığım kişi nasibim değilse gelecekteki kişiye ihanet gibi geliyor ondan dedim
- +1 yıl
Eeee gelecek :)
Kisi ya da zaman :)
Hayatında olmadan nasip mi değil mi kim bilecek :)
+1 yıl:) öpüşüp koklaşacak birine ihtiyacın var sanırım
05 Yorumla
Soran+1 yılHayır duygusal manada diyorum kalbi olarak
- +1 yıl
nasibini bekle onun için. ama biriyle sohbet arkadaşı olmayı deneyebilirsin
Soran+1 yılSohbet arkadaşı olunmuyor ki. Hemen flört gibi hareketler yağıyor insanlar
Soran+1 yılYapıyor
- +1 yıl
yapmazlar yapmazlar. ben dinler ve konuşurum. aşıkta olmam :)
İstemem yan cebime koy dedikleri bu olsa gerek
10 YorumlaNihat hatipoğluna sor kanka
00 Yorumla
+1 yılAkışına bırak spontane olarak
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılNasibin belkide hayatına alacağın kişi olacak
00 Yorumla
+1 yılNasibim denen kişi var mı hayatında şu an?
00 Yorumla
+1 yılİlginç bir vakayla karşılaşıyorum çok enteresan
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılNasibibini hayatına birilerini alarak bulacaksin
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 456 cevap paylaştı.
+1 yılİlk bulduğunla evlen nasibin olsun
00 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı. Birsey olmaz hayat kısa bi o kadarda geniş
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 6,1b cevap paylaştı.
+1 yılNasibime ihanet derken?
00 Yorumla
+1 yılkısa surelı takıl sende
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBelki nasibin hayatında olacak kişidir
11 Yorumla
Soran+1 yılBilmiyorum ya değilse
Gizli Üye(36-45)+1 yıl2. Seçeneğe sadık kal derim
09 Yorumla
Soran+1 yılSonunda beni anlayan biri
Cevap sahibi+1 yılTeşekkür ederim. Asla pişman olmazsın
Soran+1 yılDalga geciyolar bunu yazdım diye
Cevap sahibi+1 yılO dalga geçenler uckurunun peşinde koşarlar bakma sen onlara
Cevap sahibi+1 yılAllah ayetinde buyuruyor siz temiz kalın ki nasibini de size temiz kalsın
Soran+1 yılAyyyynen işte benim kafa bu. Ama insan kendini gerçekten duygusal boşlukta hissediyor. Sevmek ve sevilmek çok güzel bir şey çünkü. Ve her insanın ihtiyacı
Cevap sahibi+1 yılSevmek sevilmek güzel şey yalnız herkesle olmayacak bir şey bu
Nasibin de olanla yaşamak herşeyi değerli kılar
Soran+1 yılEvet ve o kişinin nasibim olup olmadığını bilememek, o sanıp yanılmak… bunlar hep risk
Cevap sahibi+1 yılHayat sınavdan ibarettir. Sevgilin oldu diyelim görüştünüz vs ama asla cinsel ilişki yaşama derim
+1 yılEvde kal sen
01 Yorumla
Soran+1 yılNiye
+1 yılÇıkamazsın
20 Yorumla
+1 yılNe alaka olm
00 YorumlaBunun için namaz kıl rüyaya yat
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Daha çok beklersin
00 Yorumla
+1 yılGörücü usulüne git
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 844 cevap paylaştı. Bu nasıl bir şey
00 YorumlaNe alaka şimdi
00 Yorumla
+1 yılMasallar bunlar
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer