Erkeklere karşı içimde kin, nefret ve öfke var. Nasıl geçer?

Hep duygularım ile oynanıldı bu yüzden erkeklerin söylediklerine inanmıyorum güvenmiyorum nefret ediyorum her erkekten bu trawmayı nasıl anlatırım düzelirmiyim
Güncellemeler
+1 yıl
Erkeklerin kapatılması için bağış toplamak lazım
Erkeklere karşı içimde kin, nefret ve öfke var. Nasıl geçer?
Cevapla