Kimseyle uzun konuşamıyorum, hem yazmak içimden gelmiyor hem de birisiyle konuşmak istiyorum, sorun nerde?

Acaba frekansıma ait insanları bulamamış olabilir miyim?

Kimseyle uzun konuşamıyorum, hem yazmak içimden gelmiyor hem de birisiyle konuşmak istiyorum, sorun nerde?
Cevapla