Sizce sizi kaybeden pişman olur mu?

Yoo, neden olsun yerim de çabuk dolar hiç büyük laflar etmeye gerek... Zaman çok şey öğretiyor insana. Gün geliyor, yanlış insanlara kıymet verdiğini öğreniyorsun. Gün geliyor, bazı şeylere boşu boşuna üzüldüğünü. Zamanla herkese değer verilmeyeceğini ve bazı şeylere üzülmemen gerektiğini öğreniyorsun sonra. Bir bakıyorsun ki seni acıtan onca yara çoktan kapanmış. Çünkü alışmayı ve kabullenmeyi öğrendiğinde kendine değer vermeye başlıyorsun. Kendine değer verince iyileşmeye ruhundan başlıyorsun...

Vazgeçmedim ama üstüne de düşmüyorum🖤
Vazgeçmedim ama üstüne de düşmüyorum🖤

#inci🖤🎧

Sizce sizi kaybeden pişman olur mu?
Cevapla