Dişil enerjisi yüksek erkekler niye bu kadar çok?

Biri de bana denk geldi. Ben çok korumacı yapıda bir insanım. Cinsiyet rolleri değişti diyebilirim. Bütün o nazları, toksik olan ilişki bitebilir şeylerini o yaptı. Ve ben olanları aslında izledim. Sonlara doğru biteceğini bilirsin ya, ve sorun etmezsin, daha çok birbirimizi tanırken söyleyeceklerimin tam tersini söyledim. Ona karşı dürüst olmak daha iyi tanınmak bile istemedim. Son 1 ay neredeyse hep yalan söyledim ona kendimle veya düşüncelerimle ilgili. Gelecek planlarım dahil. Çünkü sıkılmıştım artık.

Güncellemeler
+1 yıl
Bana kızgınmış değiştiğim için, benim düşüncem seven sevdiğine öyle davranmaz, davranamaz ben de sevilmediğim yerde durmadım. Benim de sevgim geçti. Ve bu konuda çok rahatım. İçim rahat. Canımı da sıkmıyorum artık.
Dişil enerjisi yüksek erkekler niye bu kadar çok?
Cevapla