Bu sabah kalktım ve kendime dedim ki neyse yazmayım)) evet kimler kendini pozitif/negatif hissediyor? Gün Aydın.. ☕

Bu sabah kalktım ve kendime dedim ki neyse yazmayım)) evet kimler kendini pozitif/negatif hissediyor? Gün Aydın.. ☕

Selam
Sorunuza bi 22 saat kadar geç kalmışım
Ama yine bi sabah vakti cevap yazıyorum
Bu artı eksi davası son yıllarda çok değişken oluyor ?
Bazı sabahlar çok enerjik
Bazı sabahlarsa çok sönük oluyorum
Bu tamamen ruhumun hauattan aldığı enerjilere bağlı değişiyor
Tabi hormonlarda önemli başrol oyuncum
Bazan o kadar hayat doluyum
Bazanda bu akşam ölürüm beni Azrail bile tutamaz modundayım
Bu yaşadığınız hayata ortama çevreye ve yaşadığınız olaylara göre değişecektir
Eğer akıntıya kapıldıysanız ve gücünüz tükendiyse sadece suyun üstünde kalmaya odaklanın
Eğer geri yüzmeye devam ederseniz tüm enerjiniz tukenicek ve boğulucaksınız
Ben akıntıya boyun eğdim
Gidişata teslim oldum
Ne olursa olsun
Artık yönetmenime güveniyorum
Cevap
17Cevap
Çok şükür pozitif ve sağlıklı başladım bundan iyisi can sağlığı diyelim 🙏
Herdaim pozitif. Sen her sabah kendine birseyler diyorsun :)
Demiyorum ya bundan sonra tmmm))
Bu sabah değil her sabah
Sadece sabah değil öğle de akşam da günün her saati pozitif adamım ben. Negatif insanları da çekemem.
Sabahları kendimi genelde negatif hissederim. Birkaç saat arada geçtimi o zaman ancak moralim yerine gelir.
Bu sabah pozitif güne başladım. Yine işe gitme şeyi ama olsun çalışıyoruz işte yine de tebessüme devam..
Pozitif bir ruh haliyle güne ve güneşe merhaba didim :))
Kendimi hissedemiyorum daha o yüzden karar veremedim
Gün Aymadık. Koltukta uyumuşuz tutuklardayız.
Her zaman ki halin alışamadın mı😀
Nolur alın 😀
Biliyoruz ama alın işte alınganlık yap 😀
Hanim yok teyze😀
Selam 👋😇
Bu sabah pozitifim ama yorgunum abla maalesef 😅
Çok pozitifim çook 🤩😂😂
Benim rüyamdan dolayı dimi 😂😂
Muhteşem pozitif 💐
Günaydın, kendime geldim : ))
Günaydın.
Dünden daha iyiyim.
Güzel bir güne uyandım, umarım böyle devam eder..
biraz negatif gibi
Sabah pozitiftim ya.
Yeni güne vira bismillah
Orta mental 29 na motive yim bakalım
Pozitifim
Orta şeker
Pozitif şimdiden
Birazcık pozitifim
Negatif
Pozitif sanıyorum
Pozitif
Pozitifimmmmmmm...
Pozitif
Pozitif
Hwr sabah negatif
Sabah pozitif tim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?