İstiyorum çünkü belki de kıskanmıyorsam bu onun özel olduğunu düşünmediğim veya henüz pek yakın olmadığımız anlamına gelir.. neden kıskanç hissettiğime dair benim tahminim bu. m. belki yanılıyorum... ... Ben bilim adamı değilim... Kıskançlık, sana ait olanı korumaktır... Şiddete
hayır. kıskanan insanların çoğu aslında size paylaşmak istemeyecekleri bir malı gibi bakıyorlar. ve daha da kötüsü kendileri çok çirkin zihniyetli erkek olduğundan sizi paylaşmak demek de senin hiç iraden yok sen çünkü bir malsın ve seni sahiplenmeli gibi bakıyorlar. saygısı bile yok aslında
aslında tamamı haklı, sen yalnızca konuya romantizm gözüyle bakıp erkeğinin sana saygı duyduğunu sanıyorsun ve bu yüzden de yanılıyorsun. romantizm gözüyle bakıp erkeğinin de sana saygı duymadığını başka örneklerinle de görebilirsin. bu durumda da tamamıyla haklı olan ben oluyorum maalesef
Yanıldığımı düşünmüyorum. Kişi zaten kendi sınırını oluşturur, o ayrı. Ama seven insan kıskanır. Ben de kıskanırım, kıskanıldığımı da hissetmek isterim
şunu yap şunu yapma demediğin sürece uzlaşılabilir ve saygılı bir davranış olur. ama erkekler size direkt karışıyorlar ya işte o saygı da değil kıskançlık da değil :) benim analattığum buydu :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
İstiyorum çünkü belki de kıskanmıyorsam bu onun özel olduğunu düşünmediğim veya henüz pek yakın olmadığımız anlamına gelir.. neden kıskanç hissettiğime dair benim tahminim bu. m. belki yanılıyorum... ... Ben bilim adamı değilim... Kıskançlık, sana ait olanı korumaktır... Şiddete
Kızlar dünyanın en güzeli olduğunu söylemenizi isterler.
Yani kıskanılmak onların genlerine işlenmiştir.
sonuçlara göre haklı gibisin :) bakalım
İsterim ama belli seviyeye kadar tabi
o seviye sabit mi değişken mi?
Değişken olabilir. Kısıtlamaya çok gelemem
Fazla kıskanılmak da sıkıcı olur. Her şey kararında güzel
değişkense kararını anlamak bilmek tahmin etmek çok zor olmaz mı?
Olmaz bence. Duruma göre
işte o durumu sen her seferinde bilebilirsin de dışarıdan bunu her seferinde bilmek hataya da sebep olmaz mı bazen?
Olabilir haklısın
hassas bir durum bu ve senin haletiruhiyenin kötü olduğu bir anda kavga bile çıkarabilirsin böyle bir durumda :)
Yani. Az çok bellidir ama. Kıskanılmaktan kavga çıkarmadım hiç
illa gözden kaçtığı olur. biz erkekler de her zaman keyfimiz yerinde olmuyoruz. ya da bazen kafamız bi dolu oluyor :)
İnsanlık hali. Sence kıskanan insan kesin seviyor mudur
hayır. kıskanan insanların çoğu aslında size paylaşmak istemeyecekleri bir malı gibi bakıyorlar. ve daha da kötüsü kendileri çok çirkin zihniyetli erkek olduğundan sizi paylaşmak demek de senin hiç iraden yok sen çünkü bir malsın ve seni sahiplenmeli gibi bakıyorlar. saygısı bile yok aslında
Değişik ama bir kısmı haklı bir düşünce
aslında tamamı haklı, sen yalnızca konuya romantizm gözüyle bakıp erkeğinin sana saygı duyduğunu sanıyorsun ve bu yüzden de yanılıyorsun.
romantizm gözüyle bakıp erkeğinin de sana saygı duymadığını başka örneklerinle de görebilirsin. bu durumda da tamamıyla haklı olan ben oluyorum maalesef
Yanıldığımı düşünmüyorum. Kişi zaten kendi sınırını oluşturur, o ayrı. Ama seven insan kıskanır. Ben de kıskanırım, kıskanıldığımı da hissetmek isterim
kıskandığında karışır mısın?
Karışmaktan ziyade rahatsız olduğum durumu söylerim. Ona göre bir tepki beklerim. Şunu yap bunu yapma şeklinde hoş olmaz zaten
şunu yap şunu yapma demediğin sürece uzlaşılabilir ve saygılı bir davranış olur. ama erkekler size direkt karışıyorlar ya işte o saygı da değil kıskançlık da değil :)
benim analattığum buydu :)
Yok ben öyle birini hayatımda bulundurmam
iyi edersin
🙃🙃