Göz göre gönül bile yaptım hatalarımı, bile bile katlanılır mı be insanevladı? Şimdiki aklım söylese ne yazar?

Göz göre gönül bile yaptım hatalarımı, bile bile katlanılır mı be insanevladı? Şimdiki aklım söylese ne yazar?

evet bazı şeyleri geç öğreniyoruz maalesef.. keşke daha erken öğrenebilsek.. ama yine de önemli olan elimizdekileri en iyi şekilde kullanmak ve hatalardan dersler almak.
⭐ Herkese bugün olduğumdan bile daha fazla sakin olmak mükemmel olurdu. İnsanların sevgiye ihtiyacı olduğu halde çok bencil ve kötü niyetli olduklarını daha ön yaşındayken anlamak ve farkındalık oluşturmak gerçekten iyi olurdu⭐
⭐*on yaşındayken ⭐
Tecrübe etmekten kaçma başkalarının nasihatı öğrenmek değilmiş.
Bir müsibet bin nasihattan iyidir derken anlatılan farklıymış belkide * derdi kesinliklee
Cevap
5Cevap
Çok güzel hatalarmış, o zaman yeniden.
Ben biraz akılsız olabiliyorum. Yine aynı şeyleri yaparım kesin.
Deme kız 😂
Kökü 😂
Similasyonu vardı da biz mi girmedik hocam😄
Yaptıklarımdan pişman değilim aklım hâlâ yapamadıklarimda 😂😂😂😂
Yapicam seni de ortak edicem fjfj
Aklım hala yapmadıklarım da. Ben birseyi kafaya koymuş ya da çok , merak ediyor isem Yangın olsa dibi giderim ,
Hiçbir zaman keşke demedim, demem de... Hatalar elbette yaptım ama o yaptığım hatalar belki de benim şu an ki hale gelmeme vesile oldu...
İnsan yasamadan idrak edemiyor bazı şeyleri.
Yaşadığımız hayatın bedelini kabul etmezsek mutlu olamayız
Şimdiki aklım olsa herkese hakettiği gibi davranır kimseyi takmazdım..
Sen sevmiyorsan seni sevmelerinin hiçbir önemi yok derdim
Aynı hataları tekrar tekrar yapmaya ne demeli peki?
Bu kadar iyi, fedakar, herşeyi umursayan olma
En çok kendini umursa derdim
kalbini ve beynini yıkaması gerekir ((: yolumuzu aydınlatan guzel bir detaydan sonra bize susmak düşer
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?