En acı olan konuşulacak yerde susmak mı, susmak gereken yerde konuşmak mıdır?

Evet, ikisi de birbirinden beter.. İnsanın sessizliğinin çığlığı kulak patlatabiliyor bazen.. Ama, konuşmak ve dâhî susmamız gereken yerde konuşmak ruhu karartıyor. Yakıyor ne var ne yoksa, gitmiyor da külü bir ömür..

Görselini en iyi ifade eden kısa notunu buraya
Görselini en iyi ifade eden kısa notunu buraya

"İnsan ruhunu iki şey karartır: Susulacak yerde konuşmak ve konuşulacak yerde susmak..."

Sadi Şirazi

En acı olan konuşulacak yerde susmak mı, susmak gereken yerde konuşmak mıdır?
Cevapla