Sizin kendinizde keşke bende bu özelik olmasaydı dediğin oldumu?

Sizin kendinizde keşke bende bu özelik olmasaydı dediğin oldumu?

Ben genelde bütün huylarımı severim ama şöyle bir şey var insana baktığımda benim hakimda ne düşünüyor gozumun önüde canlanır ve 6 hiss gibi bir şey var bende ne desem hep oluyor gerçekten

Bir örnek vereyim bir düğüne gittim orada gelin ve dağmat vardı düğün salonundan çıkarken bunlar 4 en fazla 6 ay içinde boşanır çünkü anlaşamazlar dedim ve 2 ay sonra kavgalar başladi 4 ayıda bosandilar 😕

Başka bir örnek vereyim mesela annem bizi bırakıp gidicek ken ben biliyordum ve sabah halbuki hiç bir şey olamamış gibi uyanmıştı ve bende sadece ona baktım bırakıp gidicek mi diye birakti 😒😒

Başka bir örnek vereyim babannem bizi çok severdi ve insanların önünde canım torunlarım hata bizim önümüzde bile böyle ben biliyordum bizi sevmediğini ama babam bilmiyordu sonrada çocuklara bakamam dediyecegini biliyordum ve dedi de 😞😞

Hata benimle mesaj ile konuşan bile bazen ne demek istediğini bile hissederim okadar yani güzel bir mesaj göndermesine rağimen yinede benden nefret dolu bir mesaj olarak okurum 🤔🤔

Daha bir sürü örnek vere bilirim ama sonra dedimki içimden bunlar derki ne yazdın sen diye bir saydırırlar 😅😕😕

Birde hepsini okudunuz mu 🤔🤔
Birde hepsini okudunuz mu 🤔🤔
Güncellemeler
+1 yıl
🤗🤗
Sizin kendinizde keşke bende bu özelik olmasaydı dediğin oldumu?
Cevapla