Keşke şu huyum olmasaydı dediğiniz bir huyunuz var mı?

Fazla vefalı oluşum... En azından biraz daha az olabilirdi.
Keşke şu huyum olmasaydı dediğiniz bir huyunuz var mı?
Cevapla