Çoğu kişi bir hobisi olmadığı için bu kadar öfkeli. Herkesin bir ilgi alanı olmalı kesinlikle. Mesela geçen gün Kübra dizisini izledik arkadaşımla, orada bir cümle dikkatimi çekti. Mahallede olan polisle çatışmayla ilgili, bir adam polise "burada insanlar sosyalleşmek için bu yöntemi seçiyor" minvalinde bir cümle kurmuştu
Bu romantik akım nedeniyle topraklar bölünüyor. Yerel yönetimler, atıl duran bir hevesle alınmış sonra bırakılmış hobi bahçeleri ile ciddi mücadele halinde. Ekili alanların çocuk oyuncağı gibi bölünmesi bana çok mantıksız geliyor.