Hak eden haddini bildirmek fakire sadaka vermek kadar sevaptır demiş, rahmetli Tuncel Kurtiz. Buna katılanlar var mı?

Hak eden haddini bildirmek fakire sadaka vermek kadar sevaptır demiş, rahmetli Tuncel Kurtiz. Buna katılanlar var mı? gerçekten bazen insan o kadar dolu oluyor ki, karşı taraf tarafından o kadar incitilmiş ve acı çektirilmiş oluyor ki içinden haddini bildirmek geliyor. Bazı kişiler, bırak uğraşma diyor ama kendileri benim yaşadıklarımı yaşamadıkları için karşıdan konuşmak kolay geliyor. Yaptıkları yanına kar kalsın istemiyorum. Öyle bir ders vermeliyim ki eşekten düşmüşe dönsün ve yaptığı hatanın farkına varsın ve bir daha bu yaptıklarını bana ve hayatına giren diğer bayanlara yapmaya cesaret edemesin. Her türlü önerinize açığım. Onu aldatmak dışında. psikolojim altüst oldu ve çok yıprandım, hayatımın içine etti.
Hak eden haddini bildirmek fakire sadaka vermek kadar sevaptır demiş, rahmetli Tuncel Kurtiz. Buna katılanlar var mı?
Cevapla