Hayatınızda "yeter artık buramıza kadar geldi" dediğiniz ne var?

Hayatınızda "yeter artık buramıza kadar geldi" dediğiniz ne var?

Aslında asla inanmıyor annem herkes gördüğüne korona sebebiyle çok kişi yoktu ben hatırlıyorum kuzenlerce resimleri çekildik tam ben geçiyordum olay oldu kesinlikle gördüler ama bir şey yapmadılar tamam ben görmüyorum seziyorum görme ihtimalleri var çünkü akrabalar arkada ben önde ve sandalyeler düğün yeri çok yakın mesafe görmemeleri imkansız bunu inandıramıyorum ben zaten olay oldu kaçtım babama dedim babam görmüyor o önde dedim ki ne zaman gidiyoruz kaçtım sonra geçen sene kuzenin yaptıkları 😡😡😡😡 kesinlikle çok riskli sınavlar biri ulu orta biri gizli iş yapıyor zaten şüphelenmiştim yine haklı çıktım demek istediğim hem hayatımdan hem baba tarafından nefret ediyorum zaten Allah biliyor ben ilk o köy evine adım attığım andan beri orayı sevmem ve garip olan kız arkadaşım ordan çıktı düşmanım oldu falan onun yüzünden eşi başıma bela oldu sonra kız kuzen orada neler yaptı sonra onun abisi ve arkadaşı neler yaptı yani ilk olayı saymasak her şey orada oldu ne demek istiyorum turdaki bile kıza bağlı ikincisi erkek kuzenden arkadaşı yani her şey beni buldu sanan da sanacak ki bunlar konuşuyor yo hiç muhattap olmadım amaç yatalım kafası pislikler yoruldum gerçekten 31 yaşındayım ve yordular beni yaşadıklarım ve üstüne yine gidilecek çünkü maalesef orada yerimiz var ve fındık toplama ihtimali var Allahtan o köy evinden kurtulduk neler yaşadım orada dile kolay ya çünkü geçen sene dedem rahmetli oldu ve ev onların oldu tabiki yağcılıkla ayrımcılık var zaten iyi ki bizim olmamış kötü anılar var hep o evde
Yeter artık canıma tak etti birilerini ısırmalıyım abuk subuk hareketler yapıp saçmalamalıyım. Bağırmalıyım, çıldırmalıyım. En kısa sürede Ankara 'ya gitmeliyim canıma tak etti çünkü 😃
Ne zaman böyle güzel bir şey olacak olsa arkasından mutlaka kötülük geliyor awq
Mutlu olamıyorum bunun yüzünden aw
Buradan tanrıya sesleniyorum, TR serveri zaten zor, birde bana dokunma ya hüğhüğhüğ NXDJDJJSKSKSSS
Yok şu an o duruma getirmiyorum 😃
Hocam soruma tek cevap siz vermişsiniz eic hak ettiniz djfjvk
Gelir gelir benim hızım şu an 190 😃
Teşekkürler wjcjsk
Cevap
25Cevap
Her şey var tabi ki de. insanlar.. kötülükler.. hayatın kendisi..
Kısacası yaşamak

Ampül diyeyim sen anla
Kafamda bir ışık yandı wkdkfj
yalnızlık. eskiden yalnızlık kafa rahatlığı diyordım ama anne yok kardeş yok eş yok arkadaş yok, gerçekten burama kadar geldi bu durum
Kötü insanlar , ahlaksız insanlar , okul , olmayan sistem , aşk hayatı, sağlık durumu
...
Hayır her şeyi olduğu gibi kabul etmeyi öğreniyor insan
Hayatın kendisi, ailemdeki hastalıklar hastalar, olaylar, iş güç hepsi...
Ailem be bitmeywn sorunlari benim yardimci olmami istemeleri biktim
Fiyat artışları kadın cinayetleri salgın hastalıklar insanların nefreti
Aynı düşünmüyoruz diye her türlü b*k atmayı reva gören oevlatlarına karşı...
Yeter artık dediğim oluyor ama yeni istediğim başlangıçlar için
İnsanlarin kendine kor bakmasi.
Yalnızlık ve parasızlık
Okul şeysi yetmedi ve 14 yışdır bizi bi salıın be
Zamlar ve İnsanların kaderde herşeye zalimce mudehale etmeleri
aptal cahil cuhela beyinsiz insanlar
Var değil de yok diyelim ona aşk...
Haksız eleştiri.
Liyakatsizlik
Torpil
Hiçbir kızla olamamam ve sorunun bende olmaması
Cok sey var anlatsam sabah olur
Lanet olası hotmonum TESTESTERON...
Yalnızlığım
Aşk olmuyor
tacizler
İnsanlar
Yaşamak
Hergün seks istemese yeter bıktırdı beni
Ççççoooooookkkkkkkkkkkk
Şu anki durumum
Bencil insanlar
Ekonomi
Afedersiniz ama sktigimin okulu ve ailem
hayat
Direkt olarak hayatım
Enflasyon yüksekliği 👍
Sabah kalkıp işe gitmek bxkandjs
Saldım gitti ya
Zamlar
Enflasyon
Zamlara yeto diyorum
işsizlik maddiyat atama huzur sağlık
Yasamak
Sınavlar 🙄
Çalışmak :d
Aynı şekilde sjnxaj
Yoruldum çok
Kendim.
Üstüme atılan iftiralar
Kocasizlik
Erkek arkadaşımın tavırları
Her gün, her sabah.
Hayatım yok
Kapitalizm
Evet şimdi.
yaşamak
Sağlık problemleri
İnsanlar.
Lanet ailem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?