
Hayatınızı bir film olarak ele alsanız, bitişi nasıl olsaydı sizin için iyi olurdu?

Hayatınızı bir film olarak ele alsanız, bitişi nasıl olsaydı sizin için iyi olurdu?
Mutlu son olsun, kavuşmaların huzurun bol olduğu, aliye kibarca bi by by dediğimiz kıvamda (buradaki ali kötülükler, huzur bozan insanlar, vs vs..)
Bir ege kasabasında, akşam üstü güneş batarken, bahçedeki masada çay içiyoruz, çocuklar bahçede oyun oynuyor.. Şey resmini çizebiliyor muyuz😄
Çok güzel ama dimi ☺️😄
Saoll☺️
Aa teşekkür ederim ☺️
Ne demek her zaman 😊
Cennette bitsin isterdim
Amin. Hepimize
:)
@Cod2009 amin hepimize
Cevap
8Cevap
Ölüm zaten kaçınılmaz olurdu. Yani mutlu olsun bari ahs
bu şekilde.
Selam, 👋🥲
Bizim filmimiz güzel bitmez be abi, hayatımız tövbe estağfurullah b*k çukurundan çıkmıyor nasıl güzel bitsin
Mutlu son ile bitsin isterim elbette ki 😊 hatta hiç bitmesin mutluluk
ben yaşadığım şeyler ben ölene kadar film olsun, ben ölünce film de bitsin isterdim.
Küçük bir kasabada akşam ki ateş için odun keserken nihayet bulsun.
Huzurumuz kaçmasın isterdim.
Mutlu sonla tabi ki
Huzurlu bir son olsun.
İyi sonla bitsin isterdim
Mutlu sonla bitmesini isterdim.
Manzaraya bakarak ölmek ile
Mutlu sonlu bitsin tıpkı masallardaki gibi...
Sonu mutlu bitsin olabilirdi.
Güzel bitsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?