İnsan mı olaylara göre değişir yoksa olaylar mı insana göre oluşur?

Gün geçmiyor ki yeni bir kitap almayalım, almadığımız gibi bir de bize hayatı sorgulatan cümle çıkmasın karşımıza.
Neyse, şunu anladım ki olaylar bana göre şekil alıyor. Onlar şekil alınca ben eksik kalır mıyım hiç? Hemen bende değişiyorum. Sonra bir bakıyorum elimde Livaneli kitabı. İyi de konu ne ara buraya geldi?

Son Ada.. Okuyalım, bizi vallahi kelimeler kurtaracak. Oku!

İnsan mı olaylara göre değişir yoksa olaylar mı insana göre oluşur?
İnsan mı olaylara göre değişir yoksa olaylar mı insana göre oluşur?
Cevapla