Duygusal olarak çok kötü bi dönemden geçtiniz mi nasıl atlattınız?

hem psikolojik hem de normal hayatımda bi türlü çözemediğim sıkıntılarım var. Anlatacak ve beni anlayacak kimse yok. Hiç sevgi görmedim ne baba sevgisi ne de sevdiğim biri beni sevdi. Küçükken de çok dışlandım çocukkende bu yüzden mutsuzdum. Çok tek başıma hissediyorum. Napabilirim?

Duygusal olarak çok kötü bi dönemden geçtiniz mi nasıl atlattınız?
Cevapla