Erkekler neden kız beğenmeyip sevgili olmak istemeyince hemen egolu diyorlar?

Birini beğenmemek neden egolu olarak tabir ediliyor? Aynı erkekler kız kendisine açılıp reddedince kendisini egolu görmüyor kızlar reddediyordu şimdi biz reddediyoruz diyip gaza geliyorlar. Kızlar reddedince egoluysa erkekler reddedince egolu olmuyor mu bu düşük kesim erkeklere göre

Erkekler neden kız beğenmeyip sevgili olmak istemeyince hemen egolu diyorlar?
Cevapla