22 yaşındayım. Geç kalmış hissim var, nasıl geçer?

üniversite son sınıfım. Bundan önce 1 bölümü bıraktım şimdiki bölümümüde sevmiyorum. Bir tane lisans bölüm okumak istiyorum hem çalışıp hem okuyayım diyorum kendimi geliştirmek adına ama geç kalmışlık hissim var? Ne yapmalıyım bu durumdan nasıl kurtulabilirim

22 yaşındayım. Geç kalmış hissim var, nasıl geçer?
Cevapla