Günlük olaylar ve kan emiciler karşısında daha çok enerjiniz mi tükeniyor, sabrınız mı?

Günlük olaylar ve kan emiciler karşısında daha çok enerjiniz mi tükeniyor, sabrınız mı?

Oturmamış karakter, net olmayan bir dil, eleştirden yoksun bir ruh kadar yoran bir şey yok..😞🤷♀️ hal edilmemiş ego tavan insanların karşısında sabrım tükeniyor tabii. Enerjim de aynı zamanda 🫠😂😅
Zamanımız tükeniyor aslında…hayatta yaşayacağımızın bir saniye sonra ölüp ya da ölmeyeceğimizin asla garantisi yok iken sabır ve enerjiyi düşünecek bir saniyemiz bile olmamalı ve hayatı dolu dolu yaşamalıyız..
Umarım bunu başarabiliriz.
Enerjim daha hızlı tükenir sabırlı birisiyimdir
Cevap
5Cevap
benim ikisi de tükendi maalesef.. ne enerjim kaldı ne sabrım
Enerjim hızlı tükeniyor.. Bu kadar koşturmaya yine de çok şükür iyi dayanıyorum.. 😅
Enerjim daha hızlı tükeniyor hâlâ çok şükür.
Daima şükür.
Bu aralar her şey çok çabuk tükeniyor.. Sigara, uyku, sabır, tahammül, güler yüz.. E haliyle enerji de...
Sabrim sınırsız enerji tükenmesi haddinden fazla ama şükür yetiyoruz bi şekilde her şeye..
Sabrım, tahammül seviyem inanılmaz hızlı tükeniyor.
Sabrım hızlı tükeniyor maalesef. Sabrım bitince enerjimde gidiyor
Enerjim çok çabuk tükeniyor. Bu da sabır ayarlarımla oynuyor.
Enerjim tükenmese sabrım uzun süre götürüyor.
Enerjim tükeniyor. Sabır yok zaten bende.
Param :(
:(
Sabrım
Sabrım
Enerjim
İkiside
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?