Merhabalar Herkese 🌸

Bir insanla yakın arkadaşlık veya samimiyet kurman için, o kişiyi ne kadar zamandır tanıyor olman lazım?
Merhabalar Herkese 🌸

Bir insanla yakın arkadaşlık veya samimiyet kurman için, o kişiyi ne kadar zamandır tanıyor olman lazım?
Bazı insanlar vardır seneler boyunca birlikte vakit geçirsem bile günün sonunda seni hiç tanıyamamışım dersin. Fakat bazı insanlar vardır gözlerinden duruşundan bakışından bile sanki yıllardır onu tanıyor musun gibi hissedersin. Bu tamamen karşındaki insanın sana verdiği hissiyat ile alakalı bir durum.
Bu kişiye göre değişir yani kesin bir süresi yok tabi ki de. ama bir kişiyle samimi olmam için çok uzun süre geçmesi ve yeterince de tanıyor olmam gerekir.. zaten samimiyet kurduysam ben o kişiye çoktan güvenmişim ve dost edinmişim demektir.. ama tabi ki de kolay kolay kimseye güvenemiyorum
20 yıl yeterli.
Biraz az sanki aidjej
Samimiyet kurasım yok midem kaldırmıyor
Eyvallah babbbaa..
5 dk :D
Biraz uzun değil mi ya😂
Cevap
36Cevap
Belirli bir süre illaki gerekiyor ama bazı insanlarla da daha en baştan yakalayabiliyorsun o enerjiyi..
Ben herkese samimiyetle yaklaşırım, boyutu değişir sadece o insanı tanıdıkça.
Benim öyle kurallarım yok samimi insanı ben tanımadan bile hissediyorum. Bana zararı olursa beni kaybettiğinden ötürü kendi kaybı olur. Ben samimi bir kadınım kolay güveniyorum insanlara samimiyimdir açıkcası.
Bu konuda net yorum yapamam değişiyor düşüncelerim şimdi çok iyi görünen biriyle de samimi olamıyorum o an ki düşüncelerime hislerime göre yön veririm fakat ben yeni dostluklar ve yeni tanışmalara açık birisi değilim
Belli bir zaman dilimi veremem. Burada samimi bulduğum bazı kişilerle tanışalı daha bir ay olmadı ama doğal ve sempatik geliyor. Hatta yıllardır tanıdığım bazı insanlardan daha iyi aramız. O yüzden zamana değil, kişiye ve duruma bağlı
Bunun bir süresi yok benim için. Bazen bir gün bile yetiyor samimi olmak için.. Bu tamamen karşı tarafla olan enerjine ve sohbetine bağlı.
Kimisiyle de 3-4 ay arkadaş kalayım, samimi olamıyorum o kadar.
Aylar geçmesi lazım.. Yine de tanıdım diyemem ama bir mesafe katedilir..
aslında ne kadar zaman geçirirsen geçir bir insanı tanıman çok zordur
ama bazı istisnalar var tabi
bir zaman vermem gerekiyorsa 6 ay diyelim
kişiden kişiye değişir ama eğer ortamlarda falan rahat sosyalleşme biliyorsa veya arkadaşı çoksa bence daha rahat bir ilişki kurulabilir fakat eğer ilk açıldığında çekingen bir tavır sergiliyorsa sen yine de bırakma peşini bu söylediğim kriterlerde bir şahıssa.
Zamandan ziyade gözlemlemem ve bir kanıya varmam gerek. Kiminde bu 1 günken kimi değişik karakterlilerde birkaç ay sürebilir tam olarak tanıyabilmem.
Bazı insanla yıllar geçse samimi olamazsın bazı insana da 1 dk da samimi olursun o birazda uyuma bağlı
Bazı insanları tanıyınca sanki 40 yıldır tanıyormuş gibi oluyor bazılarını da uzun yıllar tanısan bile samimi olamıyorsun.
Aramızdaki frekansa bağlı. Bazılarıyla aylar geçer samimi olma fikri oluşmaz. Bazılarıyla 1 günde yıllardır tanıyormuş hissi olur
Hemen samimiyet kurmam. Süre ile alakası yok verdiği güven ve yaptığım izlemlere göre kurup kurmama kararı veririm
Zaman çok önemli değil ortak noktaların varsa zaten çabucak arkadaş oluyorsun kişiliğe bağlı zaman a değil
Bu çok kısa bir süre de alabilir Çok uzun bir zaman da alabilir. Tamamen karşımdaki insana bağlı.
hemen samimiyet kurabilirim oyle uzun surelere gerek yok
Hocam komik biriyimdir o yüzden çabuk samimi olurum
Uzun zaman geçmesi gerekiyor hemen samimi olamıyorum ben
lafta değil hakikatte insan sarrafıyım 5 dakika içinde onunla konuşup analizini yaparım
Bir insanı yeterince tanırsanız ondan uzaklaşırsınız
Ilgi için gizem şart
Yakışıklıysa on dakika kâfi tipsizse isterse ömür geçsin kuramam
Bu karşıdakiyle yakaladığım uyuma bağlı. Spesifik bir süre veremem.
Belli olmaz o bazen bir anda kırk yıldır tannıdıgın hissi oluşur
Elektrikler tuttuysa çabuk olur bu bazan bir ay bazan 3 ay olur
Benim için bu zamanla değil enerji ile alakalı, samimiyet kuracağım kişiyi enerjisinden anlıyorum.
Birlikte zaman geçirmek tanıma süresinden daha önemli.
Kişiye göre değişir ama genellikle 1-2 ay gibi bir süre tanımak lazım.
Samimiyet ayni hayatin içinde gunu zamani paylaşmakla oluyor bunun içinde birsuru etken onemli
Ben samimi ama mesafeli bir insanım.
Kurmam için iyi niyet görmem yeterli gerçek iyi niyet.
Onu analiz etme sureme bağli genelde cabuk analiz ederim
En az 6 7 ay ama enerji uyumu yoksa seneler geçsin pek fayda etmez
oh my god ah bebeim ah bebeim 2 dakika içerisinde tanirim bebeim gözler yalan söylemez bebeim
Ben kendi adıma söyleyim bu işler zamana bağlı değil insan zaten sohbet ettiği zaman sana göre birimi değilmi anlaşılabilir.
Bilmiyorum onu pek sayısı yok ben bi insana ne zaman güveneceğimi bilirim zaman gösterir bilemiyorum yinede sayısını bilemem
Bir yakın arkadaşım var 8yıllık. Bir tek onla çok fazla samimiyim. Diğerleriylede yakınım ama onla olduğu kadar değilim.
Yanında kurulum kılavuzu ile gelmeli
E iyi
Kaç dakikam kaldı onu söyle 😅
Neye😂
Samimi olmamıza 😅
3652 olabilir 😂
60 saat 52 dakika 😅Çok fazla değilmiş 😅
Bence de😂
İki gün 12 saat 32 dakika 😅
Zamana değil karşımdaki kişinin faka yapısına bağlıdır, olaylara olan bakış açısına.
Herkesle samimiyet kurarim ama oyle hemen arkadasim demem
Ben samimiyet kurmuyorum lisede bıraktım o işleri
O kişiden aldığım enerjiye göre değişir
1 haftada samimiyet kurabilirim.
En az 2 yıl olmalı
5 ay tanımam lazım 😂
baya zaman geçmesi lazım aşkom
Bazen bi kac yetiyor..
Bazen bir anda oluyor bazen de zaman alıyor
1 2 hafta en az
15 dakika yetiyor
1yılı gecmeli
15 dakika falan
1 hafta
1 ay
Seks yapma j
Süre demiştim ama😂
Bu aralar böyleyim seksle kafayı bozdum:D
Bilimsel olarak kanıtlanmış
2 hafta
5 6 Ay en az
Zamana gerek yok
@-AEG-
Haha
Neyy
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?