Sürekli yok olduğumu hayal ediyorum, neden? Ve nasıl geçer?

Sürekli olarak bu evrenden silinirsem neler değişir veya değişse bile benim için artık bir önemi kalmamış olsa da değişmeyeceğini merak ediyor veya yok olsam her şey daha mı iyi olur diye düşünmeden, ve öbür dünyayı merak etmeden duramıyorum. Bu düşüncelerimden nasıl vazgeçerim bilmiyorum. Yaşım gereği fazla düşündüğümü ve geçici bir şey olduğunu ummak istiyorum aksi takdirde kötü şeylere meyilli olmayı düşünmek beni korkutuyor.
Sürekli yok olduğumu hayal ediyorum, neden? Ve nasıl geçer?
Cevapla