Bu ne la böyle deccal gibiymişim, aa çok tatlıymışım, pek çirkinmişim vs vs dbdh Ben tombalak olmamdan ötürü bi tatlılığım varmış 🥳


Ben bir şey hissetmiyorum.. yani normal fotoğraf sadece
İlkokul zamanlarım iyi de ortaokul döneminde saçma sapan bir görüntüm oluşmuş evlerden ırak evlat olsam sevilmezmişim öyle bir çirkinlik.
O zamandan beri aynı işte😂
ahhaah bu nasıl bi kendini gömmek kızz A:SD
En sevdiğim çocukluk fotom budur. Hiçbir şey değişmemiş bende.🤓Çocukken herkes sevimli genelde 😂
Sabriye hanım kişiliğiniz daha bu fotoda belliymiş a:SD
O nasıl oluyor yahu 🤪
fotodan belli etmişsiniz ileride hafif bir trollük olacağını. d
Cevap
0Cevap
"Bu melekten nasıl böyle bir şeytan çıkabildi" diyorum.
Ayyy benim bir öğrencim var aynı sen ya bu kadar benzer jsjdjdksksk
hemen sözlü notlarını 100 100 gir aşko AS:D
150 gircem
Ayy benim de yanaklarım aynı böyleydi tombişko ve çok tatlı mutlu oluyorum valla
Bu şey değil mi farenin kopyası
benziyomu. d
Bence baya benziyor küçüklüğün ve farenin bebekliği aynı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?