Sevdiklerinize karşı haklı olmak mı daha üzücü haksız olmak mı?

İnsan bu hayatta en çok en sevdiğine kırılır, en sevdiği açar en derin yaraları. Sarayım da iyileşsin dediği yaraları iyi analiz eder en güvendiğimiz, iyi belirler rotasını ve gün gelir ki tam oraya saplar oku.
Neyse konumuz bu değil.

Normal hayatta haklı olmak nefsimize hoş gelse de, sevdiklerimize karşı bu böyle olmayabilir. Siz, sevdiklerinize karşı haklı olunca mı üzülürsünüz, haksız olunca mı?

Sevdiklerinize karşı haklı olmak mı daha üzücü haksız olmak mı?

-Haksız yere idam ediliyorsun Sokrates.

+Ne yani, haklı yere idam edilsem daha mı iyiydi?

Sevdiklerinize karşı haklı olmak mı daha üzücü haksız olmak mı?
Cevapla