Karakterinizi anlatın desem bana kendinizi nasıl tanıtırsınız?

Eksisiyle artısıyla iyi ve kötü yönlerinizi anlatacak olsanız...

Ben çabuk sinirlenirim , agresifimdir. kindarımdır. Soğuk kanlı çözüm odaklı Bunun yanı sıra aşırı hiperaktif merhametli ve vicdanlı bir yapıya sahibim. Sevgi doluyumdur tabii ki beni sevip saygı gösterene... Diğerlerine 💩🖕🏽🖕🏽🖕🏽
Karakterinizi anlatın desem bana kendinizi nasıl tanıtırsınız?
Cevapla