Bazı uzmanlar öyle diyor
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bazı uzmanlar öyle diyor
Alakası yok. Hızlı konuşan insanlar kitabı da hızlı okuduğu için ve diğerlerine nazaran daha tez canlı olduğu için böyledir. Bunun zekayla bir bağıntısı yok. Hem kim diyor bunu?
Cevap
22Cevap
Bende hızlı konuşuyorum çünkü o an aklımdan sayısız düşünce geçiyor, diyeceğimi unutmamak için yani.
Zekası yüksek olup hızlı konuşanlar olabilir ama sanmam. Yavaş ve anlaşılır konuşmaya da özgüven ve iyi bir iletişim deniliyor mesela.
Yok be alakası yok. Diksiyonu düzgündür belki ya da çok konuştuğu için akıcı konuşabiliyordur ama zekaya direkt bağlamamız saçma olur.
griftli cümleler için evet yolsa herkes boş yaptıktan sonra hızlı konuşur dili dönerse
PSikolojik bir sorun yoksa evet yüksek zeka belirtisi olabilir.
Genelde öyle derler ama ya dili yalana alışmışsa, öyleleride sular seller gibi konuşuyor mâlum.
Bazı uzmanlarda bazı uzmanların kesinlikle mal olduğunu söylüyor 🤣🤣🤣
Ne yani ilber ortaylı da yavaş konuşuyor
Aslında zeka belirtisidir. Sonuçta zihninde daha çabuk organize edip döküyor ifadeleri
hiç alakası yok
gereksiz anlamsız konuşma belirtisi
Hayır anksyete ve panik atak belirtisi
hayır değil rap yapan çok fazla beyinsiz var
Her şey zeki olduğumu gösteriyor
Evet yüksek zeka
Düşünmeden konuştuğunu gösterir...
Çenebaz belirtisi
Konuşurken genelde dilim dönerdi ama zekiydim.
Değil
Değil
İletişim problemi kesinlikle.
Sanmamm
Gevezelik başka birsey değil
Alakası yok
Evet
Hayır
Değil
Haykr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?