Kızımın telefonunu kurcaladım arkadaşlarına anlattıkları beni şaşırttı ne yapmalıyım?

38 yaşındayım arkadaşlar 16 yaşında bir kızım var bulunduğumuz şehirde 3 yıldır burdayız kendi isteğimizle geldik biz alıştık kızımında alıştığını düşünüyordum veli toplantısında öğretmenleriyle konuştum derslere katılmadığını arkadaşlarıyla takılmadığını içine kapanık olduğunu söylediler rehberlik servisi de kaç defa kızımı odaya almış ama konuşmuyor bir şey yok diyerek geçiştiriyor dedi evde bize karşı da agresif tutumları var okula gidiyor ilgisi olan kurslara gidiyor ödevlerini yapıyor dersine çalışıyor bende hep soruyorum okulda bir sorunun var mı diye olmadığını söylüyor bugünde telefonuna baktım iki tane arkadaşına içini dökmüş çok mutsuz olduğunu eskiden oturduğumuz yeri özlediğini duygusal ihtiyaçlarının karşılanmadığını aidiyet duygusu kuramadığını buraya bizim yüzümüzden mecburen katlandığını alışamadığını hiçbir şey istemeyip sadece mutlu olmak istediğini bana yardım edin yazmış bunları yazdığını okuyunca çok üzüldüm biz özlediği yere zaten tayin dolayısıyla gelmiştik noldu da oraya bu kadar bağlandı bilmiyorum kaç defa arkadaşlarınında kendisi gibi büyüdüklerini değiştiklerini söyledim doğru söylüyorsun dedi hak verdi orayı unut artık dedim artık orayla alakalı bir şey dememeye başladı bize hiç yansıtmadı ağlarken görmedim kimseye bize bile bir şey demeyip yansıtmayıp arkadaşlarına bunları söylemesi beni şaşırttı anlattığı arkadaşları farklı şehirdeler 3 yıl oldu artık niye buraya alışamıyor bu çocuk ne yapmalıyım lütfen mantıklı yorumlar yazın bende çok üzgünüm🥺😭
Kızımın telefonunu kurcaladım arkadaşlarına anlattıkları beni şaşırttı ne yapmalıyım?
Cevapla