Ya da kalabalık bir cafede tek başına oturan birini görünce garipsiyor musunuz?

Ya da kalabalık bir cafede tek başına oturan birini görünce garipsiyor musunuz?

Genelde tek takılmam dısarıda sıkıcı oluyor hep arkadaslarımla takılırım görsem garipsemem bazen her insanın yalnız kalmaya ihtiyacı oluyor cunku
Aynen öyle
Ama soylr soyliyim bu tarz yalnız kalmaya alısmıs insalar var boyle olmayı normal sanıyorlar onlardan bahsetmiyorum boyle insanlar ileride cok pisman olur
Saçma buldum biraz, saygı duyuyorum ama. Bence insanlar çeşit çeşit ve herkesin kendi normali yani aslında normal diye bir şey yok. Bazı insanlar yalnız kaldıkça şarj oluyorlar ve aslında bu onları keyifli yapıyor
Dogustan yalnız kalmayı tercih eden biri yalnız kalarak sarj olmaz bence
O yüzden kendisini keşfetmesi iki yolu da denemesi lazım
Evet ben ikisinide denedim zaten 😂
Aferin sana😄
Tek başıma bir kafeye girip kahve içtiğimi hatırlamıyorum. Ama yalnız kaldığımda ya da tek başımayken yürüdüğüm çoktur. Çünkü bence yalnız olduğum zamanlar çok kıymetli. bunu da yemeğe, kahveye vs harcamamak gerek. Düşünmeye, yürümeye ve kendimizi dinlemeye ayırmalıyız. Yine de bir kafede kendi başına oturan insanlara imreniyorum. Bazı değişik tipler yazık bir başına kalmış diyor.. Arkadaşımdı bunu diyen bir diğer değişik. İnsanlara anlam veremiyorum bu yüzden
Evet ben de bazen garip bakışlara maruz kalıyorum, ya uğraştığım şeyi merak ediyorlar ya da senin değişik arkadaşın gibi düşünüyorlar🫠 onları kaale almıyorum pek
en iyisii ağzı olan konuşuyor boş ver ötekileri
Alışveriş yapmayı severim tek başıma. İstediğim kadar istediğim mağazaya bakabilirim. Hiç de yorulmam :D
😹 ben de tozzshop ve d&r ı gezmeye bayılırım sadece durduk yere kapılardan geçerken ötünce panik oluyorum
Bende de var o sjsjsj
Teşekkür ederim :)
Rica ederim✨️
Yıllardan beri yalnız yaşıyorum ve her şeyimi tek başıma yapıyorum yemek yemek Alışveriş Merkezi dolaşmak kitapçıya gitmek Oturup kahve içmek her şeyimi yıllardan beri tek başıma yapıyorum
Cevap
12Cevap
Hayır canım sıkılıyor tek başıma çünkü
Ben geleyim (Kusura bakma şaka😹)
Zaruri bir şey değil zaten keyif alınıyorsa tek çıkmak güzel
Olur gel ( şaka :D ) bilmiyorum ya tek çıkmak çok sıkıcı yine de :)
(Pekii😹) Ben de öyle tek başıma sadece etrafı izleyince sıkılıyorum ama bir şeylerle uğraşınca ve kulaktıktan gelen müzik insan sesleriyle karışınca keyifli oluyor
Yani o gün moralim iyiyse belki çıkıp bir kahve içerim parka giderim ama çok sık yapmam :D
Anladımm😄
İyi gezmeler dilerim sana daa :D
Teşekkür ederim, sana da tek başına olmadığın eğlenceli gezmeler😹
Teşekkür ederimm 😅
Evet sık sık yapıyorum. Hep birileriyle bir şeyler yapmak zorunda değiliz.
Aynen öyle keyif veriyorsa yalnız takılmak da gerekiyor
İnsanın kendini keşfedebilmesi için bir fırsat aslında.
Yürüyüş ve otorup kahve içmeyi seviyorum bi yerlerde tek başima
Bazen çok daha iyi oluyor. Daha çok takdir ediyorum.
Tek olan genelde benimdir
Mecburum arkadaşım sevgilim yok tek başına geziyom
Umarım tez zamanda hepsinin en güzeli olur
Yıllardır yok ama teşekürler
Yapıyorum iyi geliyor terapi bazen..
her zaman yaptığım bir şey
Pek gezen bi tip değilim
Çok yapıyorum, gayet de keyifli.
Evet yapiyom ama çok eğlenemiyorum
Evet, çok severimde
Evet zaten sürekli yalnız dolaşıyorum
Sevmem
Hayır garipsemem
Evet hergün
Her zamaj yanlız değilim
Hayır
Zevkle 🥰💕
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?