Şehir yaşamından uzaklaşmak istediğiniz zamanlar oluyor mu? 


Evet o kadar çok oluyor ki ama sonra diyorum tek başıma doğal yerlerde ne yapacağım.. gerçi nereye gidersem gideyim yine yalnız hissediyorum.. ama yine de şehir daha uygun benim için hiç tanımasam bile araç sesleri ya da dışarıda insanların olması iyi bir detay
Hayır. Sessizlik istediğim oluyor bazen onu da müzik dinleyerek, kulaklık takarak yapıyorum. Alışmışım şehire köyde 1 hafta duramam çok sıkılırım. İster istemez bu kalabalığı, şehir ortamını arıyor insan.
Bazen gidesim geliyor programımı yapıp çıkıyorum dışarı aman Allah'ım soğuk yüzüme vurunca pılımı pırtılımı toplayıp geri dönüyorum. Havalar ısınsındında gidicem.
Şehir değil Beni insanlar yoruyor. Bazen sessiz sakin bir yer de kimseyle muhatap olmadan öylece kalmak istiyorum
Cevap
26Cevap
Evet oluyor ama sadece istediğimle kalıyo...😄
Adil olan ne var ki ah ah.😄
Bazen gerçekten kaçıp gitmek istiyorum ama İstanbul'da doğdum büyüdüm oralara gidince de özlüyorum bu şehri..
Evet bunu düşünüyor ve istiyorum. Umarim gerçekleşir :))
Evet hatta biraz önce bungalov bakacaktım sapancada 2 günlük hafta sonu yazında kacıyorum küçük yerlere İstanbul'da doğdum bıktık artık kalabalıktan doğa kafa dinlemek şart
Çok sık oluyor.
Finalin Ege de küçük bir kasabada son bulacağı bir film sahnesiyim.
Şehir yaşamını seviyorum bu yüzden pek uzaklaşmak istemiyorum. Çok mutsuz olduğum bir zamanda istisna olarak bunu düşünmüştüm.
İzmir Şirincede yaşamayı ve orada şarapçılık yapmak isterdim.. İçki içen biri değilim ama içki üretip tattırmak isterdim bu hayal tabi
Çok oluyor. Herkesten, her şeyden uzak bir inzivaya çekilme fikri fazlasıyla cazip geliyor da işte nerde bizde o refah yaşam...
Evet oluyor arada bi ege kasabası bi de rum havası isteğim geliyor
Hayır hiç olmuyor, şehir hayatını kalbime giren insanları seviyorum ben mutluyum 😂😊
Bunu başardığımı düşünüyorum ne kadar köy hayatı yaşamasamda küçük bir yerdeyim.
Olmuyor. Zaten küçük bir şehirde büyük bahçesi olan müstakil evde yaşıyorum.
Zaman zaman evet, ancak bir hafta sonra " home sweet home " moduyla eve dönüyoruz
Evet oluyor keşke istemekle uzaklaşabilseydim hemen...
Yazın uzaklaşıyorum zaten 😄
Telefonun bile çekmediği kadar uzaklaşıyorum hemde 😅
Evet… 1 hafta da yeterli bir süre… fazlasına gelemiyorum şehir dışında yaşayamam..
Oluyor ama şehir en rahatı ulasilabilirlik açısından
Çiftlik evim var oraya giderim hafta sonları
Evet ya İzmir'de beyaz mavi evler arasında deniz ve çiçekler..
İzmirde artik bildigin sehir
Karadeniz aslinda biraz dogal gibi ama ben mesela istanbuldayim is olsun ekonomi olsun burada daha rahat ediyom
Şehirler yaşanacak hali kalmadı güzel kasaba bulucaksın kenara çekilceksin
Çok sık oluyor
Evet zaman zaman..
Hayir, ben hayvan gibi teknolojik sehirler istiyorum. Sehir disini s2yim, koyluler yasasin orada.
Evet son zamanlarda bu istek sık sık vuruyor beni 👍
Evet oluyor, kampa gidiyorum bende.
Nerdeyse hergün hem de..
zaman zaman oluyor
Hiç gitmiyor bu isteğim
Hayır ben şehir hayatını seviyorum
Sevdiklerim herseyim burada uzaklaşmam zor
Öyle olduğu zaman köye kaçıyorum.
Her yil uzaklasirim bir kac ay..
Ben zaten uzak sayılırım 😅
Evet oluyor ama çalışmak zorundayız
Oda paraya bakıyor yoksa bugün giderim
Bazen evet
Neredeyse her zaman
Hayalim bu. Mandıra filazof unun yasamı
Her zaman oluyor
Oluyor elbette. ama🤔
evet bu ara sık sık
olmuyor
Hep..
Genelde olur
Evet oluyor
Hep oluyor
Sadece korkaklar şehirden uzak yaşamayı isterler.
Evet
Üff hemde nasıl
Evet çok oluyor
Sakin adada yaşamak isterim
Evet oluyo ama her anlamda sehirin si cok
Olmuyor
Direkt yaşamdan uzaklaşmak istiyorum
Oluyor
olmuyo
Evet çoğu zaman
Kesinlikle oluyor
Hayir
Yani tatil icin oluyor da temelli gideyim kucuk bir kasabada yasayim tarzinda bir istek olmuyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?