Küçüklüğümden beri diğer insanlardan farklı olduğumu düşünüyorum. Ben narsist miyim?

küçüklüğümden beri diğer insanlardan farklı olduğumu düşünüyorum güzel olduğumu düşünüyorum güzel olduğumda küçüklüğümden beri söyleniyor herkes benim etrafımda dönsün istiyorum böyle olmayınca hırs yapıyorum bu yaptıklarım normal mi sizde yapıyor musunuz sanki herşeyim çok özel bana ait kimsede olmayan şeyler diye düşünüyorum kendimi hep özel hissediyorum ama sıradan bir insanım neden bunları düşünüyorum sizde de oluyormu yoksa sadece ben mi düşünüyorum
Küçüklüğümden beri diğer insanlardan farklı olduğumu düşünüyorum. Ben narsist miyim?
Cevapla