Kalabalıklar içinde yapayalnız hissediyorum. Bu his nasıl geçer?

Canım çok acıyor 🥺 kendimi çok yalnız hissediyorum kalabalıklar içinde yapayalnız hissediyorum 😔 güçlü görünmekten yoruldum, sahte sahte gülmekten yoruldum mutluymusum gibi görünmeye çalışmaktan yoruldum. Ben çok yoruldum ya 😭

Kalabalıklar içinde yapayalnız hissediyorum. Bu his nasıl geçer?
Cevapla