Kötü hissettiğinizde kötü şeyler olur mu? Hisleriniz kuvettli mi yoksa sadece anlık öyle hissedersiniz geçer mi? :d

Kötü hissettiğinizde kötü şeyler olur mu? Hisleriniz kuvettli mi yoksa sadece anlık öyle hissedersiniz geçer mi? :d

İçimde kötü bir his varsa bir şey vardır muhakkak
Sence düşündüklerinin kuruntu ya da gerçek olduğunu nasıl iyi anlarsın? yani kendi kafanda kurduğunu ve aşırı kıskanç olduğunu düşünür müsün?
Kendi kafamda ben asla kurmam bunu aslında 19 yaşından önce çok yapardım ve sıkıntıya girerdim sürekli ama daha sonra örnek veriyorum arkadaş, sevgili dost vs kıskandım veya beni rahatsız eden bir durum olduğu zaman karşımdaki kim olursa olsun bunu onunla paylaşıyorum yani her zaman içime atmak yerine çözüm odaklı gitmeye çalışıyorum ben
Ben paylaşmayı sevmiyorum işte. İçimde patlıyor. Kıskanıyorsam ya da sinirleniyorsamda anlatamıyorum , hep kıskançlığımı gizli içimde yaşıyorum... bu da beni yiyor bitiriyor sanırım. Anlatabiliyorsan ve anlıyorlarsa ne güzel... Çözüm odaklı olmak her zaman iyidir evet , haklısın.
Yani onun yüzüne direkt söylemeliyim... Pekala öyle olsun, bakalım yapacağım. Teşekkür ederim
Rica ederim 🙂
Olur tabikide o iç hisi farklı 😂
senin iç sesine... belkide senin iç seslerinin enerjisi bunlar... kötü enerjili hahah
Evet ben dedim enerjiyi verdim kötü enerji sende artık kime vercen 😂
Sevdiklerimle enerji paylaşmayı severim... John'a... hahah Biraz da benim yerime o düşünsün :d kavga etmem lazım... canım sıkılıyor , içim daralıyor... kötü enerjiyle böyle olmaz ya. :d
Ver ona kız sende satascak birini arıyon yazık edecen birisini
Ne yapayım arada sinirim bozuluyor. :d ayarlarım bozulunca , ayar bozup rahatlıyorum bende haha
Artık bulursun şimdi bir kurban sen 😂
Bulamıyorum. kurbanım hala çevrimiçi değil... neyse bu da bir bahane :d o artık yaşayan bir ölü hahah
Oo cevrimici değilse sıkıntı 😂
Elbet olacak...:d
Tskr canim ☺️
Rica ederim 😊
Cevap
8Cevap
Kötü hissettiğim de kötü şeyler oluyor tabi ki de.. çünkü hislerim çoğunlukla doğru çıkıyor bu hayatta..
Şu anda kahve içtim kendimi kötü hissediyorum her an kusabilirim düşüncesi. Gerçek olabilir.:D
Kahve içtiğim için hiç kötü hissetmedim, kahve benim için bir bağımlılık... İlginç bir düşünce hahah Umarım kusmazsın :d
O halde kahve falıma bak.:D
Keşke anlasam :d bakan olsada baktırsak haha
Ben bakarım:D
kahve fincanımı yollarım bak. bakmak zorunda kalırsın hahah
Tamam gönder.:D
Tamamdır :d
Ben sana sen bana🙃
Tamam anlaştık. kahve fincanında ne gördüysem söylerim. hahah ama anlamıyorum , yorumlarım sadece
Tamamdır.:D bekliyore
Neyi düşünürsen o oluyor. Evrene güzel şeyler vermek lazım alabilmek için.
Bak bu çok doğru... Enerjiye inanırım. Ama bazen düşünmesende , kötü hissettiğinde olabiliyor... belki bir his, belki endişe , belki bir şüphe... yani her şey olabilir, her konu hakkında olabilir.
Ne demek istediğini anlıyorum. Anlık hissiyattan bahsediyorsun. Bu da kişinin manevi hissiyatı ile ilgili sanki bence.
Evet öyle demek istiyorumda denebilir. haklısın manevi hissiyatla alakalı olmalı... peki ya gizli üye senin düşündüklerin oluyor mu? iyi ya da kötü anlamda...
Bu aralar hissiyatsız yaşıyorum. Benim ki hissiyattan çok öngörü olabiliyor. Yani bi kazanın veya güzel bir şeyin geleceği ipuçları verebiliyor. Benim genelde insanların kişilikleri ile ilgili hissiyatlarım doğru çıkıyor.
hissiyatsız yaşamakta, çok seviyor olmaktan geliyor olması lazım... kalbin kırılmış demek ki... insanlar hakkında hissiyatın çıkıyorsa ne güzel... en azından seni üzemeyeceklerini ya da yaralayamayacaklarını hissedebilirsin...
Genelde tanımadığım insanlar hakkındaki hissiyatlarım çıkıyor. Tanıyıp güvenip hayal kırıklığına uğrayan onlarca kişi olmuştur. O yapmaz, o değildir, o kadarını yapmış olamaz tarzı:)
Anlıyorum, haklısın... Peki ya sana bir soru... Bu soruya gizli cevap verdiğin için ve merak ettiğim için soruyorum... beni tanıyor musun? :d
Hayır. Yıllar sonra bi bakayım dedim
KS ye mi yıllar sonra bakayım dedin?
Evet
pekala. iyi yapmışsın :d
Sen seni tanıyan biri olduğumu mu hissettin?
Bilmiyorum. Şu an ne hissettiğimi bilmiyorum. Yani belki tanıdığım biriydin diye düşündüm , belki değilsin diye düşündüm. Emin değildim. Bu yüzden sana direkt sordum :)
İçin rahat olsun. Tanışmıyoruz :)
Tamamdır. Teşekkür ederim :)
Rica ederim. İçinin rahat etmesi için mesaj atacaktım atamadım kdkdld
Atmazsın mesaj kutum kapalı :d ama yinede kim olduğunu merak etmedim değil... fdkgj
O zaman Merak etmeye devam et dmdmxld
Ama neden? :d belki bana mesaj atmana izin verebilirim ve kim olduğunu söylersin hahah
Ahahaha İngiltere prensesiyle mi görüşüyorummmm
Monaco prensesiyle görüşüyorsun hahaha
Bonjour madame
Bonjour Messieur :d
Vous êtes tellement sceptique ces jours-ci. D'où
Wowwww, votre français est impressionnant... oui, je suis très méfiant et plein de ressentiment ces jours-ci... et très en colère... Je sens que mon âme est serrée... Je me sens perdu... Il y a plusieurs raisons à cela...
Ama ben çeviriden yazmıştım 🥺
continuons comme ça :)
Je ne pense pas que ce serait dommage. J'aimerais entendre vos expériences. Après tout, je parle à une princesse
Bende çeviriciden yazdım hahah fransızcam henüz yok... büyükbabam fransızca öğretmeni olmasına rağmen :d tamam türkçe devam edelim :d
Böyle daha havalıydı sanki
Büyükbabanı tanımak isterdim
Büyükbabam harika adamdır... Çocukken hep onun gibi olmak isterdim, hayrandım ona... Çok serttir çalışkan aynı zamanda çok akıllı...
Herneyse büyükbabamı niye tanımak istiyorsun gizli hahah o benim büyükbabam... başkasına yâr etmem :d büyükbabamıda kaybedemem...
Peki gece geç yatıp bu saatte uyanık olmanın sebebi hayal kırıklıkların mı
Uyuduğumu kim söyledi... hahha belkide hiç uyumadım...
Kötü olan bi seçenekti. Üzdü
bir şey olmaz. her üzüntü geçer :d bazen uyumakta iyi değildir... eğer uyuyorsam belki birşeylerden kaçıyorumdur... uyumuyorsam yine bir şeylerden kaçıyorumdur hahha yoruldum , daraldım...:d
Görüş yorumlarını okuyan KS yönetimi çılgına dönüyor. Bunlar hangi kafayı yaşıyor diye
Dönsün ya dönsün hahah hep ben mi delirecem. birazda onlar delirsin dimi hahah hangimiz delirmedik ki ey gizli...
Doğru. Peki ya kızgınlıkların?
Kim olduğunu bilmediğim gizli... bana mesaj at. neye kızgın olduğumu söyleyeceğim... mesaj kutumu 5 dakikalığına açacağım... kim olduğunu bilmek istiyorum :d
Ahahahah e hadi aç madem
açtım bekliyorum hahaha
Duruma göre değişiyor. En çok aşksızlık krizini kafama taktığım zaman çok yaşıyorum.
maalesef olur, habercı olarak ruyamda gorurum zaten
Evet sezgilerim baya kuvvetli, genelde çıkıyor.
Hislerim kuvvetlidir yanıltmaz
Olur kötülüğü dağıtmamalıyız
Evettt
Oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar