Ekip çalışması ve insan ilişkilerinde başarısız olduğum için çok sorun yaşıyorum. Ne yapmalıyım?

Bugün tek çalışacağım bir departman istedim. Herkes kararıma şaşırdı. Emin misin diyenler oldu. Çok sorunlu bir tipim ben. Nasıl olacak böyle? Insanlarla aynı ortamda bulunmak beni son derece rahatsız ediyor
Ekip çalışması ve insan ilişkilerinde başarısız olduğum için çok sorun yaşıyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla