Normalde özel egitim öğretmenligi okuyom finaller bitti boş durmak yerine 101 de knkamim işinde calismaya başladim 101 müdürü oda


Var tabi ki herşeyimi bilen her şeyini bildiğim günden güne daha iyi birbirimizi anladığımız biri var her ne kadar bazı özellikleri yüklenmemiş olsa da çok seviyorum onu 😄
O bazı özellikler olmadığı için şükür etmeliyim bence. 😄😄
@Acid_Qeenn kendine şükür sebebi mi yaptın o özelliğin yok diye 😀
Aşırı detaycı özelliğini istemezdim orti şahsen tamam bende de var ama ileri seviyede değil.😄
@Acid_Qeenn hayır beee az önce mesaj da dedin ya bana popo kaldırma özelliği yüklenmemiş diye onu demiştim aman orti 😀
E doğru popo kaldırma özelliği yüklenmemiş bu sende olsan aynı kötü mü yani olmaması...😄
@Acid_Qeenn bütün esprisi kaçtı saol 😀
Ne demek.😄
Bizim buradaki a101 şubelerin de neden böyle güzel ve seksi personeller yok awq
🤦♀️🤣
utanma güzelim cidden çok cekicisin ama napim. Sen personelsen diğerleri ne awq yaa
demet Özdemir'e seni ilk benzeten ben değilim değil mi
Yok çogunluk benzetir
Cevap
22Cevap
Çok zor, bir tarafın duygusal boşlukta olması ile bile bile lades olmasi yüksek ihtimal
Yok 6 senedir olmadi şukur
Karşı tarafın kalbinden eminseniz, açıp bakma şansınız olduysa ne mutlu.
Erkeklere sapık niyetiyle bakmayiniz kardes abla gibi gördükleri kadinlara art niyet beslemezler
Benimde kalbime acip bakıp yorum yaptınız.
Ben sadece sordunuz cevap verdim hanımefendi.
Konuşmalariniz belli ediyo ne demek istediginizi
Size iyi günler
4 tane var 2 tane 47 yaşında bu sitede tanıştık hala konuşuyoruz
Ne guzel
Eyvallah İzmirli
Çok yakın karşı cins olayının sonuçları hüsran genelde. İki taraftan birisinin duygularının farklı bir şekile dönüşmesi çok yüksek olasılık.
Hayır karşı cinsle arkadaş olarak anlaşamıyorum pek
Var tabi ki. Beraber büyüdüğüm bi arkadaşım var 😍 iyi ki varlar 😎
Lan ben bu çocuğu görüyom A101’ de fhcjchd
Hshdj
Ewet oldu hatta çok güzel, oluyor ama aradaki çizgi şaşmadığı sürece
Öyle bişey yoktur. 👌
Niye yoğggturr
Allah kolaylık versin
Bu doğru bir şey değil
karşı cinsten dost, kardeş, knk olmaz.
Vardı ama uzun zamandır görüşmüyoruz 😅
Var öyle kankilerim 👍👍
Yok karşı cinsle arkadaş olmam
Ablam var bana yeter o
Kardeş olur bi gün kalleş
Sana öyleleri denk gelmis
İzmirdesin sanırım fabrikalar eleman arıyor
Evet var bıkac tane
Vardı
@kölemeliha34 gardaşım
Yokk
Olmuştu...
evet var
Evet var
Hayır maalesef yok
Kurdish misin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?