Erkeklerle konuşmayan kızlar hakkında ne düşünürsünüz? +1?

Kapalıyım, günaydın , merhaba merhaba, pardon , özür dilerim haric erkeklerle konuşmuyorum. Konusurlarsa iki üc kelimeyle cevap veriyorum. Erkekler ne dusunur ya merak ettim. Lutfen kırıcı cevaplar vermeyin
Erkeklerle konuşmayan kızlar hakkında ne düşünürsünüz? +1?
Cevapla