Doğru kişiyi bulamayacakmışım gibi hissettiğiniz oluyor mu?

Merhaba ben 31 yaşında yazılım sektöründe çalışan bir kadınım. Bu zamana kadar pek çok ilişkim flörtüm oldu. Her seferinde eksik birşeyler kaldı. Tam buldum evet derken bir şey mutlaka eksik çıkıyor ya da soğuyorum. 1 2 sene öncesine kadar bu kadar umutsuz değildim ancak sanırım 30 yaş sendromu 1 sene sonra uğradı bana. Şimdi konuştuğum kimse yok zaten çevremdeki erkeklerin büyük çoğunluğu da 1 2 yıl önce evlilik yaptı. Ben hep hayatı tiiye alan gezen tozan espirilerle anı şenlendirmeye çalışan bir insan oldum. Arkadaş çevremdde de ailemde de sevilir hayta çocuk olarak anılırım yaşıma rağmen. Evlilik hiç bir zaman öncelik olmamıştı bende ama sanırım artık bende evlenip çocuk sahibi olmak istiyorum kendi evimi kendi düzenimi hayatı beraber geçirebiliceğim düzgün bir bireyi hayatımda istiyorum ancak o doğru insanı nasıl bulacağımı bilmiyorum. Sizlerde böyle hissediyor musunuz? Yalnız olmadığımı bilmek bana iyi gelecektir..

Doğru kişiyi bulamayacakmışım gibi hissettiğiniz oluyor mu?
Cevapla