
Eskitti yüzünü gözlerim,
Zalim sevmekten başka varmış hünerim,
Girdaptaymış meğer yüreğim,
İzi kaldı, ruhumun celladı oldu sözlerin..

Eskitti yüzünü gözlerim,
Zalim sevmekten başka varmış hünerim,
Girdaptaymış meğer yüreğim,
İzi kaldı, ruhumun celladı oldu sözlerin..
Evet bazen oluyor ara sıra.
Uzunca düşündüm yine de çıkamadım
Düşüncelerimin ettiği çıkmaz sokaklardan
Kurtarın beni bi' hadi el uzatın or'dan
Yetişebilirim uzanan eline bur'dan
Uzunca söyledim kısaca anla
Neden eder insan isyan?
Onca yalan ürettin, tonla doğru gücendi
Cevap
9Cevap
Arabesk değilim ama hafif melankoli var bugün.
Hayrola.. 😏
Dobarlanmam lazım 🤜🤛
Çok seri..
Köz getirsinler akakskskskskxx
Nargile mi içeceksin.. 😄
Makıyato içemedim nargile içeyim
Zaman zaman, hatta hiç olmayacak zamanlarda arabeske bağlıyorum.
Evet oluyor özellikle mesela bundan bir kaç gün öncesine kadar olmuştu
Arabesk ruh halimden çıkabildiğim zamanlar az doluyor desem yeridir fkdkdkd
Arabesk daha doğrusu melankolik hep bulunduğumuz ruh halleridir.
Arabesk bana fazla geliyor ama yoğun duygusal olduğum anlar oluyor.
Arabesk sevmiyorum da türkü modundayım her gece.
Ben hep o moddayım..
kapalı havalarda bu moda gömülürüm yetmez arabesk bır kaç şarkıyla üstüme toprak atarım ((:
Evet oluyor… lana del reyden müslüm güreşse geciyorum
gürsese*
Olmuyor ben pozitif neşeli bir bağyanım asdfghjk
Ne o aşık mıydın hayırdır..🤨
Neler demişim öyle.. 😄
Denk gelirse dinlerim bazen
Olmuyor, slow rock ruh haline giriyorum en fazla
Çıkmıyorum hiç
Bugün o ruh halindeydim 😄
Bazen oluyur ama bir yürüyüş ile dağılıyor
Ben derbederken de enerjik şarkılar dinliyorum
haftada 2 gün arabeskteyim triplerdeyim.
Dünya hali oluyor tabi 🙄
Elbette oluyor
Yok olmaz hep neşeliyim
Tam şu an maalesef..
Her zaman değil
Hayır.
Pek girmiyorum
Evet
Bazen ama çok değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?