Ben yakışıklı mıyım/ güzel miyim diye soranlar gerçekten güzel ya da yakışıklı olup olmadıklarını bilmiyorlar mı?

İsteyen istediğini sorsun tabi ama bence saçma. Bu nedir ya her gün ben yakışıklı mıyım ben güzel miyim soruları bilmiyor musunuz ayna yok mu sizin evde geçersin karşısına sonra çevrene bakarsın güzelim ya da değilim dersin bu kadar basit.

sizce neden soruyorlar amaç ilgi çekmek mi yoksa gerçekten bilmiyorlar olabilirler mi?
Ben yakışıklı mıyım/ güzel miyim diye soranlar gerçekten güzel ya da yakışıklı olup olmadıklarını bilmiyorlar mı?
Cevapla