"Zamana bırak" ve "zamanla hallolur" lafını en çok kullananları soruya davet ediyoruz. 🎶🎶Biz değil geceler sarhoş 🎶🎶

"Zamana bırak" ve "zamanla hallolur" lafını en çok kullananları soruya davet ediyoruz. 🎶🎶Biz değil geceler sarhoş 🎶🎶

Zaman her şeyin ilacı değildir.
Zaman ilaç değildir aslında sadece unutmayı öğretir, içimizi acıtan şeyleri umursamamayı, görmezden gelmeyi öğretir.
Bu süreç fazla uzun olduğunda insan hissizleşir.
Duygularımızla yüzleşmekten kaçtığımız için duygularımız da bizimle yüzleşmeyi reddeder. Duygusuz biri yapar bizi. Bu da bir nevi intihardır. Duygularımızın intiharı..
Çok güzel yazmışsın 🤌👏
Teşekkür ederim 🌸
Zaman ilaçtır, insanın kendi yaralarını sarması için.
Başka insanlara fazla tahammül intihardır. Tahammül etmekle zamana bırakmak farklı şeylerdir.
Cevap
4Cevap
Farklı bir nick ile eskilerde hesabınız var mıydı?
Evet vardı
bagbozumu mu?
Yok hayır.
Kelime oyununu yanlış yerden yaptığımdan dolayı ofsayta düştün
Kabul etmiyom kırmızı kart veririm bak sana burada hakem benim👀
Çok mantıklı bir düşünce gerçekten, zamana fazla bel bağlamak çok gereksizdir ve insanı tehlikeye götürebilir.
Suç zamanda değil ki kişinin düşüncesinin sabit olarak kalmasında. Zamanın halledemediği şey yok insan reddetmediği müddetçe.
Zaman boş.. Fayda etmiyor
Fazlası iyileşme dönemidir.
Sanirim o dönemdeyim. Ama insan iyileşirken bile ne kadar acıyormuş...
Zaman, sert bir öğretmen. Sabret❣️
Evet.. sağolasin ❤️
@tranquilaura hanımefendiye katılıyorum
Yooo niye girsin hdjjdsj
Girebilir. Her şeyin fazlası zarar
Zamanla sadece turşu olur
girer
Zaman kandırmadır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?