Aynadan kendime bakınca asla bir erkeğin beni seveceğini düşünmüyorum, aşağılık kompleksi mi bu?

Elbette beni yaşatan bir erkeğin sevgisi olmadığı gibi beni öldüren de bir erkeğin ilgisizliği olmayacak ancak sizler de takdir edersiniz ki insan sosyal bir varlıktır ve her duyguyu az ya da çok tatmak, yaşamak ister. Haliyle ben de birisi tarafından sevilmek istiyorum. Fakat aynaya baktığımda; koyu bir ten, koca bir burun, ufak ve hafif şaşı gözler... Nerdeyse bütün güzellik algılarının dışında kalıyorum ve nihayetinde de "seni kim sevecek" sorusuyla başbaşa kalıyorum. Hiçbir zaman koşulsuz sevilecegime inanmadım, bunun sonucunda da depresif bozukluklar vuku buldu. Anlayacağınız mental anlamda tam bir çıkmazdayım.
Aynadan kendime bakınca asla bir erkeğin beni seveceğini düşünmüyorum, aşağılık kompleksi mi bu?
Cevapla